Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2014 21:10 - Из дневниците на Принцесата - Излизане
Автор: ishchel Категория: Поезия   
Прочетен: 1394 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 23.04.2014 13:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не паднах ли пред тебе на колене? Не ти ли казах колко ме е страх от полета в самотното летене? Не влязох ли заради тебе в грях?   Не ти ли казах колко те обичам или не чуваш вече моя глас?
не каза ли, че с тебе си приличаме
и ти си като мен, а като тебе аз?   Обратното броене е фалшиво - във  светъл  спомен утрото мълчи! Нима забрави, че от трапа се излиза
с подадена ръка - очи в очи?

AM





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Прекрасно е, Ани ... и песента...
19.03.2014 07:57
Хубав ден с прегръдка от мен !
цитирай
2. ysmivka - Не ти ли казах колко ме е страх от полета в самотното летене?
19.03.2014 14:28
Мила Ани, ако позволиш, от самотното летене,
по–страшно е единствено да сгрешиш
и вечно сам да си летиш. :)
цитирай
3. ishchel - Не съм срещала по - откровено некадърна провокация
19.03.2014 18:28
[quote=ysmivka]Мила Ани, ако позволиш, от самотното летене,
по–страшно е единствено да сгрешиш
и вечно сам да си летиш. :)

и отгоре на всичкото - предупреждение! Като заплаха ли да го тълкувам?

http://ysmivka.blog.bg/poezia/2014/03/19/kuklovod.1249143

Не знаех, колко страшна съм била.
На кукловода много съм му насъбрала.
Той зли конци държи,
и за мене пука му, нали ...?
Да го разоблича, за мен награда е.
Светлина да пръсна, моя идеал е.
Да с теб сме като две капки вода,
ала смятах , че си на негова страна.
Не, нищо не забравям, от бездната
излиза се само с подадена ръка.
Откъде мога да знам, че
съществуваш под хиляди имена.
Не, нищо няма да забравя!
Много внимавам, ходове не проигравам,
Глава пред кукловода,
не смятам да прекланям!

Ъъъъъъъъъ, този римейк, какво значи?
цитирай
4. ishchel - Честита пролeт, Танче
20.03.2014 11:40
stela50 написа:
Хубав ден с прегръдка от мен !

Песента е супер - ете един линк и към филма...http://www.youtube.com/watch?v=L00-VjvEor8
поздрави и слънчев ден!

Само не разбрах кой е кукловода:) Ма от вчера броячът на блога се е спихнал и не отчита
Всъщност, само за един се сещам, кандидат за тоя висок статус, беше се запилял нейде из небитието, ама май пак се появи, многопрофилно и едноябпрофилно
цитирай
5. ysmivka - ???
20.03.2014 17:48
ishchel написа:
[quote=ysmivka]Мила Ани, ако позволиш, от самотното летене,
по–страшно е единствено да сгрешиш
и вечно сам да си летиш. :)

и отгоре на всичкото - предупреждение! Като заплаха ли да го тълкувам?

http://ysmivka.blog.bg/poezia/2014/03/19/kuklovod.1249143

Не знаех, колко страшна съм била.
На кукловода много съм му насъбрала.
Той зли конци държи,
и за мене пука му, нали ...?
Да го разоблича, за мен награда е.
Светлина да пръсна, моя идеал е.
Да с теб сме като две капки вода,
ала смятах , че си на негова страна.
Не, нищо не забравям, от бездната
излиза се само с подадена ръка.
Откъде мога да знам, че
съществуваш под хиляди имена.
Не, нищо няма да забравя!
Много внимавам, ходове не проигравам,
Глава пред кукловода,
не смятам да прекланям!

Ъъъъъъъъъ, този римейк, какво значи?


Заплахите не са мой стил, “този римейк“ не е писан за теб, нито е римейк. Коментара ми бе летяща мисъл, минала през блога ти, нищо повече.
Приятен ден!
цитирай
6. ishchel - ок, щом казваш : )
21.03.2014 13:04
ysmivka написа:
ishchel написа:
[quote=ysmivka]Мила Ани, ако позволиш, от самотното летене,
по–страшно е единствено да сгрешиш
и вечно сам да си летиш. :)

и отгоре на всичкото - предупреждение! Като заплаха ли да го тълкувам?

http://ysmivka.blog.bg/poezia/2014/03/19/kuklovod.1249143

Не знаех, колко страшна съм била.
На кукловода много съм му насъбрала.
Той зли конци държи,
и за мене пука му, нали ...?
Да го разоблича, за мен награда е.
Светлина да пръсна, моя идеал е.
Да с теб сме като две капки вода,
ала смятах , че си на негова страна.
Не, нищо не забравям, от бездната
излиза се само с подадена ръка.
Откъде мога да знам, че
съществуваш под хиляди имена.
Не, нищо няма да забравя!
Много внимавам, ходове не проигравам,
Глава пред кукловода,
не смятам да прекланям!

Ъъъъъъъъъ, този римейк, какво значи?


Заплахите не са мой стил, “този римейк“ не е писан за теб, нито е римейк. Коментара ми бе летяща мисъл, минала през блога ти, нищо повече.
Приятен ден!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ishchel
Категория: Поезия
Прочетен: 749248
Постинги: 255
Коментари: 2507
Гласове: 5404
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930