Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2013 08:00 - Балада за любовта
Автор: ishchel Категория: Поезия   
Прочетен: 3489 Коментари: 17 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кажи довиждане на любовта
И прибери я под изсъхнал цвят.
И дръж я там до пролетта,
когато розите отново ще цъфтят

Въпреки, че

За любовта сезонът е един
и  той настъпва в твоята душа,
когато падат маски, пада грим
и гледаш през очите на дете света.

Обаче

Когато дръзнеш да я призовеш на глас
и да политнеш в нейното небе
недей очаква рози и цветя,
а  само рани в своето сърце.

Защото

За повечето хора, любовта
е поносима само от далеч,
съзрат ли я в очите на събрат -
изваждат  лък, стрели и блясва меч.

И аз незня

Колко ли луни
ще се сменят, преди светът да проумее -
когато ти и аз живееме  в любов
за всички светлина добра ще грее

И още

колко
ли вода ще изтече
преди да пожелаеш на съседа
да пие сладко вино, не оцет,
та  не на кръв - с усмивка да те гледа

Нали 

човекът, с който си изял
торбата сол - приятел бе до вчера?
Защо превръщаш го от днес във враг?
Нима забравил си в добро да се разделяш…?

И клетвите!

И кипналата мъст.
И хулите, обидите и всичко
Жадуваш ти човеко огнен кръст!
А казвашче умееш да обичаш….???!!!

От кал роден -

завръщаш се в калта
Духът отлита някъде в безкрая
Не си обичал?как ли си живял
с  очакването да намериш място в Рая?

Превръщайки

прекрасния живот
във адска мъка - безлюбовно тежка
И само кръст върху утъпкания гроб
напомня за съдбата ти човешка

 А в полумрака...

покрай каменна стена,
покрита с дрипи, плачеща  и бледа,
прокрадва се на пръсти Любовта
и плаче за поредната победа

на тази, дето ужким няма място между нас…,
но… среща всеки във уречения час

AMamoba
20.09.2013                                                                                                                        Bxl

 *      
*    *
 * Mireille Mathieu -
 * Acropolis Adieu

Ce soir le vent vient de la mer
Septembre est lа, l"йtй s"en va
Et le bonheur est йphйmиre
Comme les fleurs qui meurent dйjа...

(Refrain)

Acropolis adieu, adieu l"amour
Les roses blanches d"Athйnйe se sont fanйes
On s"est aimйs quelques jours
Acropolis adieu !

Ce soir c"est notre dernier soir
Demain matin je partirai
Tu resteras dans ma mйmoire
Comme un bonheur comme un regret

Acropolis adieu, adieu l"amour

Les roses blanches d"Athйnйe se sont fanйes
On s"est aimйs quelques jours
Acropolis adieu !

 

Mireille Mathieu

Mireille Mathieu /Mathieu ou Matthieu (homonymie)/ est une chanteuse de variйtйs franзaise nйe le 22 juillet 1946а Avignon (Vaucluse). Elle est du signe du Cancer…

Със специална благодарност към Рей за ценната и интелигентно поднесена информация:)  Tnx Ray! 



Тагове:   съдба,   балада,   Свят,   любов,   поезия,   Ани,   матова,


Гласувай:
19



1. erato7 - Привет, Аничко! Радвам се да те видя отново!
21.09.2013 08:56
"И аз незня…

Колко ли луни
ще се сменят, преди светът да проумее -
когато ти и аз живееме в любов
за всички светлина добра ще грее…"
цитирай
2. anin - Здравей! И хубав ден!
21.09.2013 09:03
Всички търсим, искаме любов, а като се появи, сякаш правим всичко възможно да я унищожим...
цитирай
3. mystiquewoman - Страхотно написано!
21.09.2013 10:12
Поздравления, Ани!
Напълно съгласна с коментар номер две!
Приятни почивни дни!
:)
цитирай
4. yuliya2006 - Покори ме! Съвършената любов. . . не ...
21.09.2013 12:00
Покори ме! Съвършената любов...не сме дорасли за нея...и много луни ще има още
цитирай
5. stela50 - А всъщност много малко е нужно ...
21.09.2013 17:45
...Колко ли луни
ще се сменят, преди светът да проумее -
когато ти и аз живееме в любов
за всички светлина добра ще грее…
Прекрасно си го написала, Ани !
Поздрав и прегръдка от мен ...
http://stela50.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/15/bydete-shtastlivi.920990
цитирай
6. faktifakti - страхотна епопея на любовта си сътворила.
21.09.2013 21:26
записах си няколко изводи.
поздрави , мила
цитирай
7. ishchel - Благодаря ти Ерато,
21.09.2013 22:57
erato7 написа:
"И аз незня…

Колко ли луни
ще се сменят, преди светът да проумее -
когато ти и аз живееме в любов
за всички светлина добра ще грее…"

искрено и от сърце. Благодаря ти, че си посещавала блога ми и не си ме забравила по време на отсъствието ми. Бях болна, неприятно болна...не успях да реализирам почивка... т.е. успях, но на легло...:) ) съжалявам...
цитирай
8. ishchel - Човек трудно може да унищожи любовта....по вероятно е обратното.
21.09.2013 23:30
anin написа:
Всички търсим, искаме любов, а като се появи, сякаш правим всичко възможно да я унищожим...

а ако успее, значи това не е било любов... Поздрави от мен с една песничка https://www.youtube.com/watch?v=PfJM2YLtOXk
цитирай
9. ishchel - Благодаря ти mystiquewoman,
22.09.2013 00:00
mystiquewoman написа:
Поздравления, Ани!
Напълно съгласна с коментар номер две!
Приятни почивни дни!
:)

явно самоунищожението е заложено у човека :) природа...
Светъл уикенд и на теб!
цитирай
10. ishchel - Важното е във времето на нашата луна
22.09.2013 00:04
yuliya2006 написа:
Покори ме! Съвършената любов...не сме дорасли за нея...и много луни ще има още

да сме я изпитали:)
Поздрави, Джу и светли дни!
цитирай
11. ishchel - Ще ме умориш....:))))
22.09.2013 00:10
faktifakti написа:
записах си няколко изводи.
поздрави , мила

с твоите записки:::))) Сподели какво точно си записа...
А сега сериозно...благодаря ти, Факти за милите думи:) \\аз също четох твоите публикации, но понеже гледам да не стоя много пред компа, не съм ги коментирала - използвам повода да ти кажа, че са чудесни.
цитирай
12. ishchel - Съгласна съм с теб Стелче,
22.09.2013 00:17
stela50 написа:
...Колко ли луни
ще се сменят, преди светът да проумее -
когато ти и аз живееме в любов
за всички светлина добра ще грее…
Прекрасно си го написала, Ани !
Поздрав и прегръдка от мен ...
http://stela50.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/15/bydete-shtastlivi.920990

малко е нужно, и точно това малко винаги е липсващата част от веригата...
Обикновено се издънваме в малките неща - не аз, това го беше казал Богомил Райнов...малка злобичка, малка завист, малко незачитане...на дребно... С големите неща сме наред...В големите много ни бива...- Не е цитат - преразказвам по памет...
Поздрави~! и прегръщ, разбира се:)
цитирай
13. erato7 - "И аз незня… Колко ли л...
22.09.2013 14:20
ishchel написа:
erato7 написа:
"И аз незня…

Колко ли луни
ще се сменят, преди светът да проумее -
когато ти и аз живееме в любов
за всички светлина добра ще грее…"

искрено и от сърце. Благодаря ти, че си посещавала блога ми и не си ме забравила по време на отсъствието ми. Бях болна, неприятно болна...не успях да реализирам почивка... т.е. успях, но на легло...:) ) съжалявам...


Съжалявам, Аничко! Нали сега всичко е наред? Липсваше ми!
цитирай
14. hopfen - Да, като, че ли има
23.09.2013 21:48
грешка в първоначалното програмиране на това същество наречено -човек
"За повечето хора, любовта
е поносима само от далеч,
съзрат ли я в очите на събрат -
изваждат лък, стрели и блясва меч."
За тези, за които не ги изваждат:
Наздраве!

ПП
Прочетох нещо за изминалата отпуска...и не знам как ще си изкупя греха към вас, колежке..
цитирай
15. ishchel - Да , миличко,
24.09.2013 00:07
erato7 написа:
ishchel написа:
erato7 написа:
"И аз незня…

Колко ли луни
ще се сменят, преди светът да проумее -
когато ти и аз живееме в любов
за всички светлина добра ще грее…"

искрено и от сърце. Благодаря ти, че си посещавала блога ми и не си ме забравила по време на отсъствието ми. Бях болна, неприятно болна...не успях да реализирам почивка... т.е. успях, но на легло...:) ) съжалявам...


Съжалявам, Аничко! Нали сега всичко е наред? Липсваше ми!


всичко е наред или поне така се опитва да бъде:) Ох, с моето идиотско чувство за хумор се сетих за онази реклама по телевизията - "Изяж си сникерса. Сега подобре ли си - По добре!" Де да ставаше със сникерс:) Просто по-рядко ще сядам на компютъра...И в момента не съм особено добре..И на мен ми липсваха добрите думички...
цитирай
16. ishchel - Не знам за какви грехове говориш...
24.09.2013 00:14
[quote=hopfen]грешка в първоначалното програмиране на това същество наречено -човек
"За повечето хора, любовта
е поносима само от далеч,
съзрат ли я в очите на събрат -
изваждат лък, стрели и блясва меч."
За тези, за които не ги изваждат:
Наздраве!

ПП
Прочетох нещо за изминалата отпуска...и не знам как ще си изкупя греха към вас, колежке..
[/quote
ако ми кажеш, сигурно ще е по-лесно и за мен да разбера....за какво става дума...
поздрави!
цитирай
17. metlichina - да... така се гледа на любовта...
24.09.2013 13:45
с чисти, детски очи, очакващи и вярващи в най-красивото...
и нищо че после ни боли... срещата с любовта винаги е желана..
бъди щастлива, Ани...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ishchel
Категория: Поезия
Прочетен: 748078
Постинги: 255
Коментари: 2507
Гласове: 5404
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930