Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2013 18:15 - Снежанка ...и седемте джуджета - край!
Автор: ishchel Категория: Поезия   
Прочетен: 5150 Коментари: 23 Гласове:
20

Последна промяна: 21.03.2013 00:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Eдин изгубен конник, уморен,

потънал в прах и кален до ушите,

във къщичката диреше подслон,

останал сам в нощта, без свойта свита.

Прибраха го Джуджетата добри

и с хляб и вино с мед го нагостиха,

разказаха му своята злина

и мъката си честно му разкриха…

 

И когато Принцът, /а това беше Самият Той/,  видя Снежанка заспала непробуден сън, сърцето му се изпълни с обич към нейната злочеста съдба. Гледаше я и не можеше да откъсне поглед от бялото й  лице, замрежено от черните, спуснати ресници, нежно румените й страни и косите – черни като абаносово дърво…

 

„Принцесо прекрасна, от род непознат,

аз влюбих се в тебе и зная:

при  мен ще те взема - в моя  Палат

и  моя ще бъдеш накрая…

Ревнувам мушиците, целуват без свян

страните ти! О, ревност дива

ме мъчи безмилостно...  Сънувам аз сън,

а ти си заспала , но жива…”

така й говореше Принцът – с плам,

в мечтите си светли унесен,

в страстта си увлечен, размаха ръка

и срути покрова и вечен…

И както става в Приказките, /а в тях накрая винаги става нещо добро/ Снежанка се закашля, парченцето отровна ябълка изскочи от гърлото, отхвръкна на далече  и тя отвори очи…
..................................................................................
Птичките във миг запяха,

светна Слънчев Лъч,

Зайчета се разиграха,

ревна страшен лъв…

Цялата гора приглася,

пее сватбен химн!

Тяхната добра Снежанка

жени се за Принц!

Пеят Седемте Джуджета

за Снежанка песента -

тяхната Снежанка, дето

първа е по красота.

А в палата пир безкраен –

седем нощи, седем дни,

седем нови пажа пазят

Седем Слънчеви врати.

Седем дена пих и ядох,

седем нощи пях и пих

със Снежанка и със Принца

чудно се повеселих!

Свърши приказката чудна

ала в Старата Гора

и до днешен ден се пее

за Снежанка песента!

 

  ПП :)Забравихме за злата Царица. Тя била толкова вбесена от щастието на Снежанка, че в яда си хванала вълшебното огледало и го хвърлила на земята. Разпиляло се то на безброй малки късчета, а Царицата в този миг ужасно погрозняла - т.е. добила истинския си вид на зла и жестока вещица. Искала да потъне вдън гори Тилилейски, но Снежанка , понеже освен че била красива, била и великодушна - простила и за всички причинени злини, взела я при себе си в Двореца и и дала прекрасен апартамент. Заживяла Царицата със Снежанка и с Принца в Двореца, но си било истинско изтезание за нея да приеме благоволението на Снежанка. Всъщност - това било нейното наказание за лошотията и ревността...
А Снежанка и Принцът живяли дълги години щестливо...сигурно някъде живеят и до днес.

До нови срещи!
А.
Матова
26.02.2013                                Bxl






Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Точно сега не ми беше до приказки...
06.03.2013 19:39
но ти разказваш така омайно, че с удоволствие съпреживях.
Благодаря ти, Ани!

Хубава вечер!
цитирай
2. ishchel - Много се радвам Дидо че съм успяла да те разведря!
06.03.2013 20:03
В лоши дни живеем.
Поздрави
цитирай
3. mariniki - красив е светът в твоите
06.03.2013 21:22
приказки, Ани... и прекрасната мелодия...
глътка щастие в тези мрачни дни...
поздравявам те..
цитирай
4. faktifakti - а зчета по всяко време приказки,
06.03.2013 21:35
а най - обичам някой да ми ги разказва сладко, сладко като теб.
цитирай
5. karaiany - Важното е да има Happy End! Дру...
07.03.2013 02:49
Важното е да има Happy End!
Другото все ще го изтраем , ако ще и сто години сън да е...:)))
Приказна си , Ани ! Точно такава обичам да те чета ! :)
цитирай
6. brym4ence87 - Много приказно!
07.03.2013 11:33
Харесвам! Поздрави, Ани! ;-)
цитирай
7. ishchel - Благодаря, Маги,
07.03.2013 22:24
mariniki написа:
приказки, Ани... и прекрасната мелодия...
глътка щастие в тези мрачни дни...
поздравявам те..

радвам се, че го усещаш толкова силно. красив и добър да бъде деня ти!
Поздрави!
цитирай
8. ishchel - :)
07.03.2013 22:28
faktifakti написа:
а най - обичам някой да ми ги разказва сладко, сладко като теб.


Оле затвори очички:)
цитирай
9. ishchel - Благодаря Караяани,
07.03.2013 22:38
karaiany написа:
Важното е да има Happy End!
Другото все ще го изтраем , ако ще и сто години сън да е...:)))
Приказна си , Ани ! Точно такава обичам да те чета ! :)

за високата оценка :), понякога, със сигурност не съм...:( но personne n'est parfait. ...
Даааа....:) Аз съм феята от приказките и докосвам очите с вълшебната пръчица и те започват да виждат само хубави неща:)
Радвам се, че усети докосването.
Поздрави!
цитирай
10. ishchel - Благодаря, Бримчи!
07.03.2013 22:39
brym4ence87 написа:
Харесвам! Поздрави, Ани! ;-)

Радва ме твоето - харесах:)
цитирай
11. hopfen - Някога в моя град
08.03.2013 01:49
имаше една сладкарница"Снежанка и седемте джужета", обстановката вътре беше като в приказка, с леко приглушена светлина и много картини по стените- с мотиви от едноимената приказка...влизайки тук, сякаш се върнах там...Благодаря!
Наздраве!
цитирай
12. mt46 - Поздрав, Ани!
08.03.2013 08:15
И честит празник!...
цитирай
13. alexs - Поздрави и Честит Празник Ани! С ...
08.03.2013 12:19
Поздрави и Честит Празник Ани! С пожелания за много щастие здраве и творчески успехи!
цитирай
14. ckarlet - Е, страхотна си, Ishchel! Това беше ...
09.03.2013 17:51
Е,страхотна си, Ishchel! Това беше една от любимите ми приказки! Беше удоволствие за мен да ти гостувам!
цитирай
15. ishchel - Здравей, Хопфен,
12.03.2013 13:31
hopfen написа:
имаше една сладкарница"Снежанка и седемте джужета", обстановката вътре беше като в приказка, с леко приглушена светлина и много картини по стените- с мотиви от едноимената приказка...влизайки тук, сякаш се върнах там...Благодаря!
Наздраве!

Усмихнах се, като се представих твоята сладкарничка. Радвам се, че си се върнал в добри дни. Нещо като че ли ми светва - навремето на Графа имаше една детска следкарнички. Или тя беше друга - ех, забравя се...
Наздраве, с една малка боза:)
цитирай
16. ishchel - Благодаря , Марине!:)
12.03.2013 13:32
mt46 написа:
И честит празник!...

Поздрави!
цитирай
17. ishchel - Благодаря ти, Алекс
12.03.2013 13:35
alexs написа:
Поздрави и Честит Празник Ани! С пожелания за много щастие здраве и творчески успехи!

за добрите пожелания, дай Боже:)
Поздрави!
цитирай
18. ishchel - Благодаря ти Скарлет
12.03.2013 13:37
ckarlet написа:
Е,страхотна си, Ishchel! Това беше една от любимите ми приказки! Беше удоволствие за мен да ти гостувам!

Поздрави и снежни прегръдки.Зимата отново ни затисна!:)
цитирай
19. hopfen - Приемам наздравицата още повече ако е от 6 ст.:))
12.03.2013 18:13
ishchel написа:
hopfen написа:
имаше една сладкарница"Снежанка и седемте джужета", обстановката вътре беше като в приказка, с леко приглушена светлина и много картини по стените- с мотиви от едноимената приказка...влизайки тук, сякаш се върнах там...Благодаря!
Наздраве!

Усмихнах се, като се представих твоята сладкарничка. Радвам се, че си се върнал в добри дни. Нещо като че ли ми светва - навремето на Графа имаше една детска следкарнички. Или тя беше друга - ех, забравя се...
Наздраве, с една малка боза:)

е нещо което не се забравя:
http://www.youtube.com/watch?v=V9-LHMbzFoU
Наздраве!
цитирай
20. mrgreen - :)
14.03.2013 23:22
:), хареса ми, че мушиците са целували принцесата :). Не бих се сетил за това ;). Искрено ме зарадва - мерси! :)
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Хубава приказка. . . любимата ми. . . ...
20.03.2013 21:44
Хубава приказка...любимата ми...как си се сетила За нея в тези меркантилни времена??
цитирай
22. ishchel - Благодаря ти, mrgreen!
01.04.2013 17:48
написа:
:), хареса ми, че мушиците са целували принцесата :). Не бих се сетил за това ;). Искрено ме зарадва - мерси! :)


Радвам се, че съм успяла да те зарадвам:)
Поздрави!
цитирай
23. ishchel - За хубавите приказки няма време,
01.04.2013 17:51
[ kasnaprolet9999 quote=Хубава приказка...любимата ми...как си се сетила За нея в тези меркантилни времена??[/quote]

мила kasnaprolet9999, те са извън времето и пространството - живеят в онази страна наречена NEVEREND:::)))
бЛАГОДАРЯ ТИ, ЧЕ МИ ГОСТУВА!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ishchel
Категория: Поезия
Прочетен: 745785
Постинги: 255
Коментари: 2507
Гласове: 5404
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031