Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2012 15:53 - Благодаря ви, приятели мои
Автор: ishchel Категория: Поезия   
Прочетен: 11920 Коментари: 35 Гласове:
26

Последна промяна: 10.12.2012 20:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Благодаря ви, приятели мои ,

че ви има на тази земя.

Че сте близо до мене в тревогите,

че споделяте с мен радостта

Че когато тъжа ме разсмивате,

а когато греша ви боли.

Че каквато съм аз –  ме приемате

без притворство, без фалш и лъжи.

И дори да загубя пътеката,

ще ме върнете в правия път.

Затова ви обичам, приятели,

Затова  ви благодаря.

 

 

А.Матова                                                                         Bxl

06.11.2012    
ТОЧНО шест месеца, откакто съм в блог.бг.  Надявам се да съм намерила нови приятели и добронамерени хора. Надявам се да има такива, защото нещо в последно време вярата ми взе да се изпарява като водата от локва напечена от слънцето. ..А е знайно какво остава отдолу - утайка - кална... и ...абе какво да коментирам...
    Искам специално да поздравя
Марин Тачков,
чийто първи коментар ми даде смелост и сила да продължа да публикувам , както и следващите на
Цанинка, Спароток, Мариники, Ерато, Скарлет , Томич, , Алекс и...

 - brym4ence87  karaiany  henzelski   - mariniki  - yuliya2006  - mixymax  - hinki - mariniki  - sparotok - mt46  - petak  - 
 - henzelskimt46jabalka - slav imirgenchev1953 - shtaparovjabalka - erato7didoignatov - faktifaktimariniki karaiany 

 - jabalkapetak - hopfen ,  erato7, vahisht  ka4ak,stela50 ,  valben,  silwiqna,     kleopatrasvelineli sestra boristodorov56, ,wonder,etynagelertgabar4eto..... , gabar4eto.....ognena71

kosara2008kiarasotokrasskovippokeremma6shveik5zabavnata, +silwiqnamotsigogi6666anaevadadeathmetalversesivankalilovaswan027coco, murmashka, pevetsa, ididi........ И на всички, чиито имена може би съм изпуснала...




Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Честито от мен! И нека още дълго, ...
10.12.2012 15:57
Честито от мен! И нека още дълго, дълго да общуваме и да ни радваш с хубавите си постинги! Отново те поздравявам за хубавото стихотворение! Радвам се, че и аз съм в списъка на приятелите ти тук! Благодаря ти, че и теб те има! Остани си все така позитивна, добронамерена и много талантлива!
цитирай
2. saportok - Чудесно решение. госпожо ishchel!
10.12.2012 16:14
Чудесно решение.госпожо ishchel!
цитирай
3. jabalka - Привет Ани !
10.12.2012 18:29
Много много хубавите неща в живота ни са толкова малко , малко ...когато е трудно , когато е тежко, неясно и тягостно - Обичта , която е еквивалент със съпричастност е най- малкото зрънце което много лесно всеки от нас може да отдели за сподели със друг - това не го прави по- беден или по - богат, превръща го в Човек!
Поздравявам те и сърдечно те прегръщам в подкрепа - Бъди Жива! :))
цитирай
4. mt46 - Поздрав, Ани!
10.12.2012 18:48
Добри и искрени приятели се срещат доста рядко...
цитирай
5. erato7 - Сърдечни привети и от мен, Ани! ...
10.12.2012 19:13
Сърдечни привети и от мен, Ани!
Винаги с удоволствие и трепет отварям твоята страничка, защото знам, че ще прочета нещо стойностно!
цитирай
6. didoignatov - Поздрави, Ани!
10.12.2012 19:31
А аз ти благодаря, че те има, защото е истинско удоволствие всяка среща с теб, макар и задочна. Бъди усмихната и позитивна. :*
цитирай
7. yuliya2006 - В ТОЗИ БЛОГ ОТКРИХ МНОГО ПРИЯТЕЛИ! И ...
10.12.2012 20:04
В ТОЗИ БЛОГ ОТКРИХ МНОГО ПРИЯТЕЛИ! И ЗНАЕШ ВСЕ ПРИ ТЕБ ИДВАМ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. pevetsa - Привет, Ани, привет приятелко!
10.12.2012 20:19
Благодаря ти за доброто, което извира от сърцето ти, което ни залива и облагородява!
Благодаря ти, и те благославям, с най-съкровените за мен неща, ОБИЧ и ЗДРАВЕ, ВЯРА и НАДЕЖДА!
Топли прегръдки за теб от Русе, и много :)))))))))))))))))))))))
цитирай
9. faktifakti - сърдечни поздрави и творчески успехи за в бъдеще.
10.12.2012 21:29
Песен за приятелството

Казва се приятел пръв,
Но защо е той такъв?
Затова че пръв полита
в огъня да те спaси, пръв,
и без да се запита
прав ли си или не си.
Пръв за теб леда пролазва,
пръв за теб пролива кръв
ето – затова се казва,
че приятелят е пръв!

Валери Петров
цитирай
10. анонимен - Честито!
10.12.2012 23:17
Началото на много събития - поезия, приятели... И успех! ;)
цитирай
11. sparotok - :)
11.12.2012 00:30
Радвам се, че те открих!:)

http://www.youtube.com/watch?v=0AIlz08fZos
цитирай
12. miuenski - УСПЕХ!
11.12.2012 11:09
УСПЕХ!
цитирай
13. stela50 - Поздрави, Ани ... Много се радвам, че ни срещна съдбата,
11.12.2012 14:39
макар и само виртуално. Харесвам стиховете ти, приятно ми е
да поспирам при теб... И тук, както в реалния живот има всичко,
но се помни хубавото ... то остава - приятелствата, добротата,
съпричастието, вниманието, сърдечността... а те се усещат ...
Прегръдки !
цитирай
14. elineli - Ей, Анютка!
11.12.2012 17:52
Продължавай да разказваш, харесва ми!:)
цитирай
15. mariniki - радвам ти се...
11.12.2012 20:13
радвам се още, че съм сред приятелите ти...
бъди щастлива, Ани... прегръщам те..
цитирай
16. hopfen - С твоето присъствие, колежке блогът изглежда много по-приятно място за общуване
12.12.2012 08:50
Ние ти благодарим, че те има... хм, а пишеш, че си от шест месеца, аз имам усещането, че се познаваме от години:)
Специален поздрав с:
http://www.youtube.com/watch?v=inb8MMZ-QmA
За Lady First...:
Наздраве!
цитирай
17. makont - Здравей,
12.12.2012 16:42
поздрав и успех от тук нататък. Пишеш много красиви стихове. Усмивки и много настроение през празничните дни!
цитирай
18. krassko - Благодаря, че си ме забелязала и запомнила:)
12.12.2012 19:43
И от тук нататък внимавай! От шестия месец започват разочарованията от общуването в блога и до една година 70% си изтриват блога. Най смешното е, че преди четири години и аз го направих, въпреки че го знаех. Не си струва да го правиш ... И така ... внимавай!!!
Поздрави!!!
цитирай
19. ishchel - Благодаря ти, Скарлет
16.12.2012 00:07
ckarlet написа:
Честито от мен! И нека още дълго, дълго да общуваме и да ни радваш с хубавите си постинги! Отново те поздравявам за хубавото стихотворение! Радвам се, че и аз съм в списъка на приятелите ти тук! Благодаря ти, че и теб те има! Остани си все така позитивна, добронамерена и много талантлива!


за топлите думи и пожелания! Дано !Прегръщам те!
цитирай
20. ishchel - Ябълчице, благодаря ти!
16.12.2012 00:11
jabalka написа:
Много много хубавите неща в живота ни са толкова малко , малко ...когато е трудно , когато е тежко, неясно и тягостно - Обичта , която е еквивалент със съпричастност е най- малкото зрънце което много лесно всеки от нас може да отдели за сподели със друг - това не го прави по- беден или по - богат, превръща го в Човек!
Поздравявам те и сърдечно те прегръщам в подкрепа - Бъди Жива! :))


за добрите думи, просълзих се от твоите думи за обичта, защото това е точно така! Топла прегръдка и от мен!
цитирай
21. ishchel - Така е
16.12.2012 00:15
mt46 написа:
Добри и искрени приятели се срещат доста рядко...


рядко се срещат, а в днешно време и трудно се задържат...Но се надявам, все пак да ги има...
цитирай
22. ishchel - Благодаря ти Ерато,
16.12.2012 00:17
erato7 написа:
Сърдечни привети и от мен, Ани!
Винаги с удоволствие и трепет отварям твоята страничка, защото знам, че ще прочета нещо стойностно!

за сърдечните думи! Винаги ми е радостно, като те "видя":)Топли поздрави!
цитирай
23. ishchel - Благодаря ти Дидо,
16.12.2012 00:18
didoignatov написа:
А аз ти благодаря, че те има, защото е истинско удоволствие всяка среща с теб, макар и задочна. Бъди усмихната и позитивна. :*

за милите думи! Ще се опитам:)
цитирай
24. ishchel - Благодаря ти Джулия,
16.12.2012 00:22
yuliya2006 написа:
В ТОЗИ БЛОГ ОТКРИХ МНОГО ПРИЯТЕЛИ! И ЗНАЕШ ВСЕ ПРИ ТЕБ ИДВАМ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


винаги си добри дошла!
Хубаво е когато приятелите са повече - и е още по-хубаво, когато ги свързват топли чувства! Прегръщам те!
цитирай
25. ishchel - Благодаря ти, Алекс,
16.12.2012 00:23
pevetsa написа:
Благодаря ти за доброто, което извира от сърцето ти, което ни залива и облагородява!
Благодаря ти, и те благославям, с най-съкровените за мен неща, ОБИЧ и ЗДРАВЕ, ВЯРА и НАДЕЖДА!
Топли прегръдки за теб от Русе, и много :)))))))))))))))))))))))


за топлите , приятелски думи! Благодаря!:))))
цитирай
26. ishchel - Благодаря ти Факти,
16.12.2012 00:27
faktifakti написа:
Песен за приятелството

Казва се приятел пръв,
Но защо е той такъв?
Затова че пръв полита
в огъня да те спaси, пръв,
и без да се запита
прав ли си или не си.
Пръв за теб леда пролазва,
пръв за теб пролива кръв
ето – затова се казва,
че приятелят е пръв!

Валери Петров

за топлите пожелания!
Стихът на Валери Петров е прекрасен, като самото приятелство! Но всички негови стихове са такива...Благодаря ти, мила...наистина, това е приятелят...малцина са способни на такова приятелство, а способните са щастливи хора...
цитирай
27. ishchel - Благодаря ти, Майсторе
16.12.2012 00:31
gogi6666 написа:
Началото на много събития - поезия, приятели... И успех! ;)

за пожеланието:) Всички имаме нужда от успех.Топли поздрави и за теб!
цитирай
28. ishchel - И аз се радвам :) Взаимно е!
16.12.2012 00:44
sparotok написа:
Радвам се, че те открих!:)

http://www.youtube.com/watch?v=0AIlz08fZos


Благодаря ти за поздрава - много я обичам, а почти бях я забравила ...толкова отдавна не бях я слушала...

цитирай
29. ishchel - Благодаря miuensk!
16.12.2012 00:49
i написа:
УСПЕХ!

Благодаря!
цитирай
30. ishchel - Благодаря ти Стела,
16.12.2012 00:53
stela50 написа:
макар и само виртуално. Харесвам стиховете ти, приятно ми е
да поспирам при теб... И тук, както в реалния живот има всичко,
но се помни хубавото ... то остава - приятелствата, добротата,
съпричастието, вниманието, сърдечността... а те се усещат ...
Прегръдки !

За сега виртуално, но кой знае...може някога и наистина да се срещнем...Но макар и виртуално сходните души се привличат...
Сърдечни поздрави !
цитирай
31. ishchel - Перличке,
16.12.2012 00:54
elineli написа:
Продължавай да разказваш, харесва ми!:)

благодаря ти:)
цитирай
32. ishchel - Благодаря ти нежна сълзице,
16.12.2012 00:57
mariniki написа:
радвам се още, че съм сред приятелите ти...
бъди щастлива, Ани... прегръщам те..


и винаги докосваща най нежните струни в човешката душа и в стиховете ти и в отношениятя...
Прегръдки!
цитирай
33. ishchel - Благодаря ти, Хопфен
16.12.2012 01:01
hopfen написа:
Ние ти благодарим, че те има... хм, а пишеш, че си от шест месеца, аз имам усещането, че се познаваме от години:)
Специален поздрав с:
http://www.youtube.com/watch?v=inb8MMZ-QmA
За Lady First...:
Наздраве!

така е, има хора с които като че ли човек се познава цяла вечност...
Благодаря ти за топлите думи и хубавия поздрав - прекрасна песен и клип -страхотна като въздействие...и като послание...
Да бъде светлина:)
цитирай
34. ishchel - Благодаря ти Маконт,
16.12.2012 01:04
makont написа:
поздрав и успех от тук нататък. Пишеш много красиви стихове. Усмивки и много настроение през празничните дни!

за топлите думи и пожелания. Аз също с удоволствие "идвам " при теб! Поздрави и усмивки и за теб!

цитирай
35. ishchel - Благодаря ти, Краско
16.12.2012 01:07
[quote=krassko]И от тук нататък внимавай! От шестия месец започват разочарованията от общуването в блога и до една година 70% си изтриват блога. Най смешното е, че преди четири години и аз го направих, въпреки че го знаех. Не си струва да го правиш ... И така ... внимавай!!!
Поздрави!!!

и за откровеността и за загрижеността:)рядко се срещат...
Поздрави и за теб!


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ishchel
Категория: Поезия
Прочетен: 747805
Постинги: 255
Коментари: 2507
Гласове: 5404
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930