Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2023 21:15 - Интелигентен човек
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2818 Коментари: 25 Гласове:
29

Последна промяна: 07.12.2023 06:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За сведение на простаците, считащи се за интелигентни, интелитентен, в основното си значение означава умен!
Умен простак, още от тази формулировка, звучи фалшиво!
Селски тарикат, да,  подхожда му!

Един такъв " интелигент" преди време ми нареди?, до година да се измитам? От блога?

Признавам си , подобен удар не очаквах?   Пеел  " Морски  песни" в някаква кафана! Това добре, винаги съм готов да отстъпя на човек, заслужаващ да ме замести, дори да го подготвя за тази цел, както направих в службата! Но така, изневиделица, някой парашутист да ме оценява като вреден, , не, но пасаран!

Заинтригува ме, що за птица е този?
Оказа се, че бил върхът на пирамидата, погнусен от нравите в блога? Дотук, има някакъв смисъл! Затова не пишел постинги! Това наистина е вярно! Няма и един за ориентация, какъв вятър го вее?
Но, едно не проумявам, пранги ли съм сложил на ръцете му, че не може да пише постинги?
Гарантирам му, че, ако видя постинг, написан от него, поне на нивото на моите в областта, в която пиша, незабавно ще се оттегля!  В негова полза!
Но,  да се разберем, не папагалски, празнодумни, такива отхвърлям веднага, а човешки, със съдържание!

Та, стигаме, пар екселанс , до интелигентността на човека, какво се крие зад нея? Каква е същността на интелигентния човек?

-Агресивността не е качество на интелигентния човек!
Тя е присъща за упражняващите силови спортове, за които, за съжаление, не може да се каже, че са високоинтелигентни!?

-Интелигентният човек доказва предимството си с доводи, а не с лакти!
А доводите се доказват не с празнодумие, а с дела!
Празнодумие ли казах? Толкова съм вещ в тази област, че нито един празнодумец не е посмял да се вестне втори път пред мен, да опита отново!
Но, както се казва, винаги има първи път Някой, някога, може и  пък да успее?

- интелигентният човек се радва на чужди успехи! Отбелязва ги, а не им се присмива и загробва? Това прави само антиподът му, простакът!
За да не дразня простаците, няма да посоча примери с мен, на които съм бил свидетел   но мога да ги уверя, че до късна доба мога да ги описвам!
Нека, само да изявят желание!

- Интелигентният човек отбелязва и в същото време, насърчава, чуждите успехи! Окепазяването им  му е чуждо!

Простаците, ако желаят допълнителна информация относно интелигентността, да не се срамуват, това качество и без  друго им е чуждо , да питат! 

Как да станат интелитентни?





Гласувай:
29



1. leonleonovpom2 - Не му харесвало на този, че нямало ...
06.12.2023 21:26
Не му харесвало на този, че нямало последователност в писането ми?
Ами като следя няколко направления, каква последователност търси?

Такъв ще отхвърли и Толстой, заради разпиляността му?
Ами, при близо хиляда герои, кой да зачеркне и кой да предпочете?
цитирай
2. rara - :) Ако търсиш интелигентвост от ...
06.12.2023 21:27
:) Ако търсиш интелигентвост от този с морските песни, ще ти трябва издържливост. Трудна работа.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей!
06.12.2023 21:39
rara написа:
:) Ако търсиш интелигентвост от този с морските песни, ще ти трябва издържливост. Трудна работа.


Опазил ме Бог!
Трябва да съм пълен идиот след това, което ми е сервирал, да търся интелигентност при него?
Дори и да допуснем, теоретичеси, че някога я е притежавал, тя, със сигурност, отдавна е атрофирала при него!

Хубава вечер!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Някой вещ, спекулиращ със сарка...
06.12.2023 21:53
Някой вещ, спекулиращ със сарказма, но не го познаващ, може да го опознае тук! При добро желание
цитирай
5. ka4ak - ВАНКА,ЗДРАВЕЙ!
06.12.2023 22:17
ПОКРАЙ КНИГАТА И СПИСАНИЯТА,ПЪК И НЕРАЗБИРАНЕТО НА "СВОБОДНИЯ ПОЕТ",СЕ ПОРОВЧИХ 3 ВЕКА НАЗАД И ОТКРИХ"Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш."
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Владо!
06.12.2023 23:09
ka4ak написа:
ПОКРАЙ КНИГАТА И СПИСАНИЯТА,ПЪК И НЕРАЗБИРАНЕТО НА "СВОБОДНИЯ ПОЕТ",СЕ ПОРОВЧИХ 3 ВЕКА НАЗАД И ОТКРИХ"Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш."


Благодаря ти, за разбирането!
Ако този е свободният поет, това не му дава право да бърка в душата на който и да е! И да посяга на свободата му!
Виж ти, бил свободен, да посяга на свободата на другите!

Да, Волтер!!
Сам притежаващ необятен ум, но щедро го приписва на Шарл Дюканж, че той е с необятния ум!
цитирай
7. kvg55 - leonleonovpom2,
06.12.2023 23:34
А някои казват, че боксът бил интелигентен спорт?!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
07.12.2023 00:20
kvg55 написа:
А някои казват, че боксът бил интелигентен спорт?!


Да, така мислят някои, но не и пратените в нокаут от бокса!
Че са получили интелигентен нокаут!?
Изобщо , интелигентноста у нас е под морското равнище
Слушах един министър за политиката, която водел?
Този човек е бил орисан за говедар, но нещо се е объркало в орисията му!
Вместо да води говедата, се заел с политика, но тя не се води, а.... се провежда! Тя не е говедо!
цитирай
9. iw69 - То
07.12.2023 09:12
управляващите у нас дебили и обслужващите ги медиини олигофрени като папагалстват евроатлантическите опорки се мислят за мнооого интелигентни...
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей,Ив!
07.12.2023 09:56
Благодаря за отзива!
Хубав пример даваш за развихрилата се псевдоинтелигентност от най- високо ниво!
Тя лесно се филтрира и отделя Наглец, агресивен и брутален, биещ се в гърдите като еталон за подражание , няма нищо общо с истинската интелигентност
За съжаление, такива псевдоинтелигенти ги има и в блога и те са " герои" на постинга!.....
цитирай
11. ka4ak - ВАНКА,НЕРАЗБИРАНЕТО НА"СВОБОДЕН ПОЕТ",НЕ МОЖЕ ДА МЕ ОТКАЖЕ!!!
07.12.2023 11:46
leonleonovpom2 написа:
ka4ak написа:
ПОКРАЙ КНИГАТА И СПИСАНИЯТА,ПЪК И НЕРАЗБИРАНЕТО НА "СВОБОДНИЯ ПОЕТ",СЕ ПОРОВЧИХ 3 ВЕКА НАЗАД И ОТКРИХ"Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш."


Благодаря ти, за разбирането!
Ако този е свободният поет, това не му дава право да бърка в душата на който и да е! И да посяга на свободата му!
Виж ти, бил свободен, да посяга на свободата на другите!

Да, Волтер!!
Сам притежаващ необятен ум, но щедро го приписва на Шарл Дюканж, че той е с необятния ум!

"СВОБОДЕН ПОЕТ Е: ВСЕКИ ВЛЮБЕН В ПРИЗВАНИЕТО СИ И ДОПРИНЕСЪЛ, ОТ НАЙ ДЪЛБОКА ДРЕВНОСТ ,ДО НАШИ ДНИ ,ЗА ПРОГРЕСА НА ЦИВИЛИЗАЦИЯТА НИ!!!:)))"
АРИСТОТЕЛ,КОНФУЦИЙ,АРХИМЕД,ЛЕОНАРДО,КОПЕРНИК;ДАНТЕ,ШЕКСПИР,ВЕРДИ,МОЦАРТ,НЮТОН,
ТЕСЛА,МЕНДЕЛЕЕВ,КЮРИ,АНЩАИН,АТАНАСОВ И Т.Н.,НО ТУК СА И САТРАПИТЕ СТАЛИН,ХИТЛЕР,ИНКВИЗИЦИЯТА И Т.Н. БЪДИ,НИЕ МОЖЕМ!!!!!!!!!
цитирай
12. zemela - Здравей, Лео!
07.12.2023 12:29
Не е само интелигентността. То отдавна някой беше казал, че хитростта е умът на глупака. Дотук, добре - кой колкото може. Не всеки се е родил с потенциал, не всеки е иал условия да го развие, но пък всеки живее или оцелява, както може. Кошмарното е, че липсата на възпитание и простотията, се превърнаха в мода и пример за следване от страна на много хора. От дете се чудя, а още не мога да разбера, защо толкова много хора се чувстват велики и герои, когато са прецакали другите, когато са наранили или обидили... И това поведение няма нищо общо с интелектуалния им потенциал. Мисля, че по-скоро си кореспондира с някои емоционални дефицити и излишъци, с усвоените поведенчески модели и ценности. Хубав ден!
цитирай
13. morskipesni - Как е възможно, одървенял и одъртял ХВАЛИПРЪЦКО,
07.12.2023 14:01
"надарен" с накъсан като зъбчато колело, скован "речник",
злобар и отявлен профан, изквичаващ по някоя скверна
обида със запенена морда да поучава ерудирани, умни хора?
Моля засегнатите да отговорят на този съществен въпрос.
Защо го търпим с псевдо "науките" му, дебилщините му?
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Владо!
07.12.2023 14:17
11. ka4ak - ВАНКА,НЕРАЗБИРАНЕТО НА"СВОБОДЕН ПОЕТ",НЕ МОЖЕ ДА МЕ ОТКАЖЕ!!!
11:46
leonleonovpom2 написа:
ka4ak написа:
ПОКРАЙ КНИГАТА И СПИСАНИЯТА,ПЪК И НЕРАЗБИРАНЕТО НА "СВОБОДНИЯ ПОЕТ",СЕ ПОРОВЧИХ 3 ВЕКА НАЗАД И ОТКРИХ"Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш."


Благодаря ти, за разбирането!
Ако този е свободният поет, това не му дава право да бърка в душата на който и да е! И да посяга на свободата му!
Виж ти, бил свободен, да посяга на свободата на другите!

Да, Волтер!!
Сам притежаващ необятен ум, но щедро го приписва на Шарл Дюканж, че той е с необятния ум!

"СВОБОДЕН ПОЕТ Е: ВСЕКИ ВЛЮБЕН В ПРИЗВАНИЕТО СИ И ДОПРИНЕСЪЛ, ОТ НАЙ ДЪЛБОКА ДРЕВНОСТ ,ДО НАШИ ДНИ ,ЗА ПРОГРЕСА НА ЦИВИЛИЗАЦИЯТА НИ!!!:)))"
АРИСТОТЕЛ,КОНФУЦИЙ,АРХИМЕД,ЛЕОНАРДО,КОПЕРНИК;ДАНТЕ,ШЕКСПИР,ВЕРДИ,МОЦАРТ,НЮТОН,
ТЕСЛА,МЕНДЕЛЕЕВ,КЮРИ,АНЩАИН,АТАНАСОВ И Т.Н.,НО ТУК СА И САТРАПИТЕ СТАЛИН,ХИТЛЕР,ИНКВИЗИЦИЯТА И Т.Н. БЪДИ,НИЕ МОЖЕМ!!!!!!!!!
цитирай

Изтрий

Разбирам какво казваш!
Нека да е свооден поетът, но, в рамките на допустимото! Да е ексцентричен, да е щурав, но да не е за сметка на другите! Да го прави за своя сметка! Като Ботев, например!
Такъв, който ще се възвисява за моя сметка, ресто, не струва!
Такъв имам предвид!

Хубав ден, Владо!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей и ти, Земела!
07.12.2023 14:32
12. zemela - Здравей, Лео!
12:29
Не е само интелигентността. То отдавна някой беше казал, че хитростта е умът на глупака. Дотук, добре - кой колкото може. Не всеки се е родил с потенциал, не всеки е иал условия да го развие, но пък всеки живее или оцелява, както може. Кошмарното е, че липсата на възпитание и простотията, се превърнаха в мода и пример за следване от страна на много хора. От дете се чудя, а още не мога да разбера, защо толкова много хора се чувстват велики и герои, когато са прецакали другите, когато са наранили или обидили... И това поведение няма нищо общо с интелектуалния им потенциал. Мисля, че по-скоро си кореспондира с някои емоционални дефицити и излишъци, с усвоените поведенчески модели и ценности. Хубав ден!
цитирай

Изтрий

Т
Благодаря ти за отзива! Точна си!
Липсата на възпитание , съчетано и с простотия се превърна в модел на подражание
Във връзка с просташкото поведение на постинговвия герой, ще напомня една мъдрост!
Не съжалявайте, че остарявате! На много това е отказано! Живот получава всеки, но старост- само избраните!

По начало съм скромен и не парадирам с нищо, докато не разбера, че това се счита за моя слабост
Заводи са работели ,благодарение на моите труд и ум, някакъв световно неизвестен, дори и в блога, ще ме оценява? ! Това е безумна наглост!
Той, който няма заслуга дори за една стружка от струг някъде?

Всичко най- добро, Земела!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Изчезвай бе, негодник тъп!
07.12.2023 15:04
14:06 - p
13:55 - morskipesni
13:47 - i
13:13 - d
13:02 - k
12:46 - morskipesni

Колко пъти да ти казвам, че като нямаш работа тук, можеш да си я вършиш някъде другаде!?

В моя блок аз пиша и го стопанисвам, не си ти господарят му!!
Пиши си папагалщините и простотиите в твоя или където искаш, не е мой проблемът!
И да те светна за една мъдрост, геронтофобе! Живот получават всички, но старост, само избраните!
Какво полезно изобщо мислиш ,че пишеш? Пълна скръб, завист и злоба си! Точно такива като тебе са в състояние да отвратят хората от идеите им!
Изчезвай!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Гузен, негонен бяга!
07.12.2023 15:27
Някои се разпознават, без да са посочени!
Е, явно точно са описани!
Друг револючионер се обръща към неизвестно кои, с призив защо ме търпяли?
Аз не пиша простотии в чужди Блогове, не насилвам никой да ме чете?
Що за типове има предвид ,че ме търпяли? Че не ескам разрешение от тях, да пиша ли?
И този се смята за интелигент?
цитирай
18. leonleonovpom2 - А известният Киркор, Българомразец ми е посветил постинг!
07.12.2023 15:30
14:57 - Пак си препил!
Грузински коняк! Ефектът от това е такъв!
Като нещо не ти е ясно, питай мен, не някой от улицата? Отнасящо се за мен!
Докторатът, който съм защитил, не с изрезки от вестници ,е по химия, не по нещо друго!А по химия докторат, изобщо не можеш и да си представиш, как се защитава, там локуми от Сульо и Пульо, този казал, онзи рекъл, не минават!Формули, графики и доказателства! И писма от заводи , потвърждаващи новост и полезност!
Какво разбираш ти от приложна химия, че да се впрегна, да ти обяснявам?
Ти, извинявай ,но имаш знанията на папагал Не е лошо, не всеки може да е папагал Деца от първи клас ще разберат написаното за какшкавал
Ти имаш и друг недостатък, отявлен Българомразец си! Това те поддържа на преклонната ти възраст заради ритниците които си получавал!
Заслужени!
За кашкавала никой от улицата не ми е разправял, ровил съм се в италианска и в Българска научна литература от преди сто години!
Нямаш ли някакви въпроси към мен в последния ми постинг? Искаш ли да си първи там или само в тройката?
На Венета Дончева ще си намериш място на кутрето й! Толкова си малък в сравнение с нея! Даже няма да се виждаш там!
Внимавай!

Бъди жив и здрав и ...умната! Явно не си наясно с мен!

Коментарът чака одобрение
Постинг: Кой е leonleonovpom2
Автор на постинга: kirk

Много мило, това е отговорът ми!
цитирай
19. ka4ak - ВАНКА,МОЖЕ ДА НЕ ГО ПУСКАШ!!!
07.12.2023 21:10
ВАНКА И МЕН МЕ НАПАДАХА БЕЗПОЩАДНО!!!ТУК ВЪВЕДОХ СВОБОДНАТА ЗОНА НА БЛОГА!ПОДСКАЗА МИ Я,ДЖУЛИЯ БЕЛ!ТОГАВА ИМАШЕ И АНОНИМНИ!ВСЕКИ ПЛЮЕШЕ НА ВОЛЯ!КОГАТО ТИ СЕ ПРИСЪЕДИНИ,ВЕЧЕ НЯМАШЕ АНОНИМНИ,НО ПОЧНАХА ДА СИ ПРАБЯТ ПО СТОТИЦИ АВАТАРИ!НЕ ИМ СЕ ВРЪЗВАЙ,САМО ГИ КЕФИШ!!!!!
31.05.2009 03:45 - СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ В БЛОГ.БГ
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 25543 Коментари: 44 Гласове:
10

Последна промяна: 15.06.2009 19:23




Раздирах се да бъде или да не бъде,371 блогери влязоха на лични,нещо което се ражда за първи път и носи послание в себе си,какво да сторя,компромис с моите разбирания или и тогава дойде този коментар на Албена

allbi - СЛОВА ЗАВЕТИ - БОТЕВ
30.05 18:31
"Само онзи, който е свободен, само той може да се нарече човек в пълния смисъл на думата"

в. "Знаме" бр. 23, 27 юли 1875 г.

"Както окото е потребно за светлината, ухото за звукът, а разумът за разбирането и на най-простите истини,
така също науката, образованието и развитието са потребни за който и да е народ, за да достигне до известна
степен на своето благосъстояние..."

в. "Знаме" бр. 1, 8 декември 1874 г.

"Идеята за свободата е всесилна и любовта към нея сичко може да прави."

в. "Знаме" 22, 13 юли 1875 г.
и аз реших!Книгата
"СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
вече се работи и ще бъде готова на 28.06.2009г всеки ще може да я получи на 30.06.вечерта на
JULY MORNING
за да посрещнем,заедно слънцето!
Тъй като това беше първия опит ,ще пусна списание СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog като първия брой ще излезе на 1.11.2009г пак ще бъде продукт на всички нас но
няма да има и грам компромис!Този път ще бъде
по Европейски правила и редактор на първия
брой ще бъдеcomfyизвинете
в друг пост ще бъде разяснено подробно абсолютно всичко!
Владимир Качаклиев

НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ СПИСАНИЕ СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog НЯМА ДА БЪДЕ САМО ПОЕЗИЯ! СВОБОДНИЯ ПОЕТ ОЛИЦЕТВОРЯВА СВОБОДНИЯ ЧОВЕК СЪС СВОБОДНА МИСЪЛ И ДУША,А ПОЕЗИЯТА-СВОБОДАТА!! ТАКА ЧЕ В СПИСАНИЕТО ЩЕ ИМА ВСИЧКИТЕ РУБРИКИ НА blog ОТ НОВИНИ ДО ДРУГИ!!!

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне! ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!
A TОБА Е ОТ КНИГАТА
Свободата, за която мечтая не е химера, а въпрос
на личен избор.
Когато замислях този проект, знаех че ще бъда
трудно разбран и въпреки това рискувах, защото виждах,
че хората се страхуват и не са готови да живеят в сво-
бодната среда на реалността. И понеже в реалния жи-
вот битуват огромни проблеми, «виртуалът» би трябвало
да се използва за създаване на модел на съвременното
гражданско общество.
Дори зад анонимния стои някаква личност, затова
чрез подхода си към него нека се опитаме да обезвре-
дим отрицателната енергия, която той излъчва, в името
на общата кауза. Колективният ум в блога е необходимо
да се обедини в името на общия прогрес.
Свободният човек, по своему, е поет и тази книга е
точно такъв продукт — на различностите, обединени от
свободния дух, на свободните хора, за полет на душата!
Роди се нещо ново, откриващо нови хоризонти и
изпращащо послание в бъдещето! Реални и «аноним-
ни» хора със свободна мисъл, по своему демонстрират
силата на свободния дух и търсят пътя за създаване на
търсената «истинска демокрация».
Творчеството свързва човека с Божественото, с вечните
идеи. То е призвано да извиси страдалеца, да из-
прави падналия и да го стимулира да продължи.
Всеки има своя позиция в живота и ако повярва в
себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне
на България. Защото страхът е окови на Свободата и
тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ
РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
Посрещането на Слънцето JULY MORNING на нос
Шабла ще постави началото на една красива традиция
за хората с творчески и свободен дух. Да пожелаем по-
пътен вятър на Свободните идеи по пътя на птиците VIA
PONTICA!
Нека като Мартин Лутър Кинг — създателят на дви-
жението за граждански права в Америка, кажем: „АЗ
ИМАМ МЕЧТА!“
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАН-
СКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ
СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА,
ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
И нека с проекта „СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog —
Поезията — моят живот“ да направим първите реални
стъпки за създаване на Гражданско общество в България
и развитието на истинска демокрация!
ВЛАДИМИР КАЧАКЛИЕВ
1 юли 2009г.
нос ШАБЛА
***
СЛОВА — ЗАВЕТИ на ХРИСТО БОТЕВ:
„Само онзи, който е свободен, само той може да се
нарече човек в пълния смисъл на думата“.
„Както окото е потребно за светлината, ухото за
звукът, а разумът за разбирането и на най-простите ис-
тини, така също науката, образованието и развитието
са потребни, за който и да е народ, за да достигне до
известна степен на своето благосъстояние...“
„Идеята за свободата е всесилна и любовта към
нея, сичко може да прави"
цитирай
20. kasnaprolet9999 - Отдавна не бях влизала в блога и р...
07.12.2023 23:02
Отдавна не бях влизала в блога и реших днес да ти дойда на гости да те видя как си. Потресена съм от това, което прочетох и най-вече от начина по който се чувстваш. Прави си почивки, тази среда е вредна за хора на нашата възраст. Интелигентните са малцинство и повечето напуснаха блога.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Владо!
07.12.2023 23:56
Щастие е, че те има в блога!
И аз не проумявам, как може да съществува подобна злоба?
Да, корени се в лошо възпитание, комплекси, завист....
Но нищо не оправдава приматското поведение!
Успехът на другия трябва да е стимул за тебе и ти да успееш, а не да препречваш пътя на успелия!?
Грозно е, винаги съм внимавал да не изпадам в подобно, отвратително и унизително положение!
Според мен трябва да се проявява нетърпимост към подобни изяви Да разберат носителите им, че те нямат място в обществото, ако искаме то да се развива!

Нямаме гражданско общество, наистина!
Не мога да забравя студентските манифестации в Гърция в подкрепа на пенсионерите имах възможност да коментирам това с грък Какво да крия, казах му, че при нас подобна реакция е абсурдна?
Защо демонстрират гръцките студенти?
Реагира моментално! Как няма студентите да подкрепят пенсионерите? В Гърция има гражданско общество! Студентите, подкрепяйки пенсионерите, мислят и за себе си И те ще станат един ден пенсионери
Нещата трябва да се регулират сега, а не тогава! Късно ще е
Мислих си за поведението на нашите студенти в подобна ситуация
Какво искат тези дъртаци? Да пукат, да умират, за какво им са пари?
Да, но като се пенсионират, поничката ще се обърне за тях!

Поздравявам те за достойното поведение на истински човек!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Добре дошла, Невена!
08.12.2023 00:12
kasnaprolet9999 написа:
Отдавна не бях влизала в блога и реших днес да ти дойда на гости да те видя как си. Потресена съм от това, което прочетох и най-вече от начина по който се чувстваш. Прави си почивки, тази среда е вредна за хора на нашата възраст. Интелигентните са малцинство и повечето напуснаха блога.


Зарадва ме с посещението си! И с разбирането си- също!
Подобно поведение, има си точна квалификация , е присъщо на такива с неизживян пубертет! Точно такива обаче пречат на обществото да върви напред, да се развива!
Така е, вместо такива да напускат, напускат свестните хора
Хайде, тук е частен случай, но такива персони има във всяка област! И там проявяват подобни магарии!
Рушейки, те мислят, че нещо градят?
Само, че, точно градежът им липсва, нямат такива възможности!

Всичко най- добро, Невена!

цитирай
23. leonleonovpom2 - 06. 12 23:00 - Кой е leonleonovpo...
08.12.2023 13:38
06.12 23:00 - Кой е leonleonovpom2
Автор: kirk Категория: История
Прочетен: 150 Коментари: 3 Гласове: 3

Последна промяна: 06.12 23:19


Аз няма да го квалифицирам, етикетирам..., но този плодовид на словоблудия индивид - Иван Симеонов от Бургас, постоянно повтаря, че кашкавалът е българско откритие, че някой си му е обяснил пределно детайлно технологията на производството и у него тутакси възникнало прозрение, че етимологията на термина е от качетата с които конници (???) разнасяли този прекрасен български продукт. Казано накратко - открил, че сложната дума е съставена от каче/каше плюс кавал!!! И така Иванчо, тоест Леон Леонов2 произвежда етимологии, та се къса! Има си обаче проблем човечеца, защото баба му била гъркиня на която дядо му не давал да учи и да разговаря с децата на гръцки, после бил родом от помашки град и накрая - не получил научна титла или звание. Това му създава сериозни комплекси и ту тук, ту там той започнал да се представя като кандидат на техн. науки. Вече на преклонна възраст забравя какво е написал и ето че веднъж обяснява, че се е отказал от титли и звания, които лоши хора искали насила да му дадат, а друг път твърди, че има наУчни титли и наУчни публикации във вестници!!! Сега ще помоля читателя да разгледа внимателно шЪдьовЪра "В края на ноември - 1993 година" и да се запита какво ще да е това събитие, което му се е случило на дядката тогава: защита на дисертация или аспирантура!!! Може пък да са го изнасилвали за Академик?! НЯМА ДА КОМЕНТИРАМ!!!

Кърк САЙМЪН
07.12.2023
цитирай
24. leonleonovpom2 - На подобна, скалъпена помия, няма ...
08.12.2023 13:46
На подобна, скалъпена помия, няма как да не се отговори!
Да съм бил дядка тогава , през 1993 година? ?Това е забавно!
Какъв е тогава този автор, ,седемдесет и три годишен, днес! Младеж?

Понеже пита какво съм защитил,защитил съм докторат , по съвременните критерии! В точна наука , където арменски локуми не вървят, дори и прикрити зад английска фамилия!
А, и едно говедо му приглася, до такава степен, че авторът дърпа назад!
Стряска се!
цитирай
25. kirk - Последно
09.12.2023 14:23
Докторат по химия ли имаш, кандидат на техн. науки ли са ти присъдили и каква аспирантура си изкарал, къде си преподавал? Май са си направили голяма гавра с теб? Генералисимус с голяма звезда отдире!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9355017
Постинги: 1358
Коментари: 29766
Гласове: 103282
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930