Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2013 16:21 - Снимки от банята
Автор: ishchel Категория: Забавление   
Прочетен: 3304 Коментари: 18 Гласове:
20

Последна промяна: 03.08.2013 19:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg








 
или как станах папарак в 1ч през нощта.
Не е това, което си мислите:)
Лято е. Жега. Горещина. Топло.Отворен прозорец и светната
л
ампа... 
Отварям вратата и заварвам ето тази картинка...

image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image   image  




 
   



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Интересни гости си имала, Ани ...
03.08.2013 16:49
пеперуди, буболечки, но изненадата за мен
беше малкото прилепче ... и него ли привлича
светлината, или просто се е заблудило ...
Много хубави снимки си направила,
страхотен папарак става от теб ! :))
Поздрави !
цитирай
2. ishchel - Благодаря ти , Стелче:) На мен това ми е втора професия - по точно диплома.
03.08.2013 17:13
Ама къде виждаш прилепче? Ако имаш пред вид последната снимка, това е най-обикновена огромна пеперуда. Само снимката малко е пипната:)
Поздрави!
цитирай
3. ckarlet - Така е, голям си папарак, Ани:) ...
04.08.2013 12:03
Така е, голям си папарак, Ани:)
Поздрави!
цитирай
4. karaiany - Лелеее, Ани. Това си е цяло чудов...
04.08.2013 12:58
Лелеее, Ани. Това си е цяло чудовище:)))
Все са божии същества, макар и че не са от най-красивите! :)
Друг път затваряй прозореца, да не влезе някой бухал !:)))
цитирай
5. ishchel - :) Абсолютно! Голем Змей..Драконов пеперудник:::)
04.08.2013 13:27
karaiany написа:
Лелеее, Ани. Това си е цяло чудовище:)))
Все са божии същества, макар и че не са от най-красивите! :)
Друг път затваряй прозореца, да не влезе някой бухал !:)))


Какво красиви - знаеш ли колко ме беше шубе в началото, докато схвана що за чудесии се подвизават в банята...Такива моделчета съм виждала само в музеите, и снимчици съм им правила нейде из папките заврени :))))

Ако знаеш какво чистене му ударих по нощите , след това....Огледалото - цялото беше в прашец ...Стените покрити с какво ли не...накрая - загасих лампата и ги оставих да си ходят по-живо, по-здраво...
Обаче мухата беше три пъти по-голяма от обикновена - едър екземпляр ти казвам
:)За бухали - не думай, че и таквоз жувотно вирее наоколо...
цитирай
6. etyna - Ехаа!
04.08.2013 15:17
"Насекомите" на Ани ми харесват много повече от "Птиците" на Хичкок!
Хубава неделя ! :-))
цитирай
7. tomich - Хааа, Ани! Това с бубулечките и п...
04.08.2013 16:12
Хааа, Ани! Това с бубулечките и пеперудите е половин беда! Представи си, че палиш лампата, влизаш в банята и точно срещу теб на стената се облещил един огрооомен... черен паяк! Това ми се случи на мен преди 1-2 години. Като го видях, замръзнах - диаметърът му беше сигурно 10-15 см. Самата истина ти казвам! Чакам го миролюбиво да се изнесе, а той кат се втренчил в мен, не шава.Бавно, се едно че съм пред пистолета на полицай, свалям единия чехъл, очаквайки да ме разтреля със смъртоносна отровна струя, но Томич го изпревари - цапнах го светкавично с чехъла и от него остана едно мокро петно. Чалъмът е да запазиш спокойствие и са действаш хладнокръвно и светкавично. Имай го на предвид:))
Още се чудя от къде се взе тоя среднощен екзотичен паяк.
Поздрав и успех в колекционирането на насекоми!:)))
цитирай
8. faktifakti - сложи ли я в рамка?
04.08.2013 20:33
стават чудесни пеперудени картини.
усмивки.
цитирай
9. alexs - Ани снимките са супер и ти също! ...
06.08.2013 10:09
Ани снимките са супер и ти също!
Хубав ден!
цитирай
10. ishchel - :) В такъв момент
06.08.2013 19:36
[quote=ckarlet]Така е, голям си папарак, Ани:)
Поздрави!
нямах друг избор, освен да снимам. Плюсът е , че не ги подплаших:)
Поздрави, Скарлет!
цитирай
11. ishchel - Брррр! гадничко.
06.08.2013 19:38
tomich написа:
Хааа, Ани! Това с бубулечките и пеперудите е половин беда! Представи си, че палиш лампата, влизаш в банята и точно срещу теб на стената се облещил един огрооомен... черен паяк! Това ми се случи на мен преди 1-2 години. Като го видях, замръзнах - диаметърът му беше сигурно 10-15 см. Самата истина ти казвам! Чакам го миролюбиво да се изнесе, а той кат се втренчил в мен, не шава.Бавно, се едно че съм пред пистолета на полицай, свалям единия чехъл, очаквайки да ме разтреля със смъртоносна отровна струя, но Томич го изпревари - цапнах го светкавично с чехъла и от него остана едно мокро петно. Чалъмът е да запазиш спокойствие и са действаш хладнокръвно и светкавично. Имай го на предвид:))
Още се чудя от къде се взе тоя среднощен екзотичен паяк.
Поздрав и успех в колекционирането на насекоми!:)))

а понякога и опасно. Добре, че си се усетил навреме.
:)Колекцията никаква я няма, тия дни, но не страдам...
Поздрави

цитирай
12. ishchel - Цъ!...
06.08.2013 19:41
[quote=faktifakti]стават чудесни пеперудени картини.
усмивки.
Каква рамка, сестро, това не може да се пипа...Да не съм зоолог...не саМ ! Усмивки и за теб и много весела седмица!:)
цитирай
13. ishchel - Супер Ети,
06.08.2013 20:28
etyna написа:
"Насекомите" на Ани ми харесват много повече от "Птиците" на Хичкок!
Хубава неделя ! :-))

не бях се сетила:)
Усмихнати поздрави!
цитирай
14. ishchel - Благодаря ти Алекс!
06.08.2013 20:30
alexs написа:
Ани снимките са супер и ти също!
Хубав ден!


Лека вечер!
цитирай
15. megg - Привет, привет, Ани! :)
07.08.2013 17:39
Фотограф куражлия си! Аз май щях да затворя вратата и на сутринта лееекичко да надникна, очаквайки да са си отишли " нашествениците"...
Хубави снимки, поздрав, Ани! :)
цитирай
16. anin - :)
10.08.2013 11:24
Едното и аз помислих, че е прилеп...
цитирай
17. ishchel - Ами такива екзимпляри рядко се срещат, та фотографската страст надделя:)
10.08.2013 13:32
megg написа:
Фотограф куражлия си! Аз май щях да затворя вратата и на сутринта лееекичко да надникна, очаквайки да са си отишли " нашествениците"...
Хубави снимки, поздрав, Ани! :)

Преди години на Несебър съм виждала подобни пеперуди, дори по-големи...И в природонаучните музеи.:)
Поздрави, Мег!
цитирай
18. ishchel - но
10.08.2013 13:43
не е:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ishchel
Категория: Поезия
Прочетен: 748429
Постинги: 255
Коментари: 2507
Гласове: 5404
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930