Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2013 01:05 - Колежке Ж.Иванова, имайте милост към нас, обикновените ползватели на това виртуално пространство, Please!:)
Автор: ishchel Категория: Регионални   
Прочетен: 3170 Коментари: 13 Гласове:
26

Последна промяна: 14.12.2013 01:14


АМА МОЛЯ ВИ, САМ ШЕКСПИР ДА СЕ ЯВИ ТУК, ПАК НЯМА ДА СЪБЕРЕ 600 ПРОЧИТА ЗА 1 ЧАС.  ИМАЙТЕ МИЛОСТ КЪМ ЖИВИТЕ,  PLEASE! ! !  
     image


image Не погубвай елхите !!!

от: buenogan

Наближават коледните и новогодишни празници. Много хора прибягват да украсяват живи елхички отсечени от някоя горичка. Не си дават сметка, че така тя е погубена и завинаги изчезнала. Ако я няма гората къде ще е дома на животн.

Прочетен: 867 Коментари: 16 Гласове: 14

image Единиците на агресията

от: savremennik

Владимир Финогеев - завеждащ лаборатория за детерминивни изследвания изказва собствена хипотеза, в която развива смелата идея, че настъпването на природни и социални катаклизми може да се предугади по биологични "предвестници"....

Прочетен: 632 Коментари: 2 Гласове: 39

image Този път яко сгази лука

от: blondinkas4uk09

До вчера, пауново оперен,

Прочетен: 448 Коментари: 38 Гласове: 10

image Написано с искра...

от: jenyivanova

дали пък не си нестинар... попита ли си нозете...

Прочетен: 600 Коментари: 2 Гласове: 3

image Моят рд ! нищо, че е петък 13-ти.:)))))

от: zabavnata

Петък, 13-ти. За мен си е празник. В седем и трийсет съм вече на вън. Срещата сутрешна с кучето спазих.

Прочетен: 265 Коментари: 23 Гласове: 21

image Зимата на моето доволство../по стайнбек/

от: milady

най най добрата на света съм азз, и очаквам ЕДин лош Дядо МРаз:))))

Прочетен: 455 Коментари: 3 Гласове: 4

image Петък 13....Само за оптимисти!

от: theeconomist

Добро утро, някой да има свободна черна котка за днес? Обичам петъците 13 число, винаги на този ден се убеждавам, че черногледите суеверия, са занятие за неудачници!

Прочетен: 250 Коментари: 21 Гласове: 23

ПОСЛЕДНИ ПОСТИНГИ
image Здравословният секс

от: martymm

Често ли си мислите, че всички по света правят невероятен секс. Всички освен Вас и вашият партньор? Е, не се тревожете! Не сте единствени! Повечето от нас си задават въпроса как сексуалният ни живот зацикли. Спомняме си с умиление дните...

преди около минута

image БългариЯ и румъниЯ остават икономиЧеското гето на ес

от: kolevm38

България и Румъния остават икономическото гето на ЕС Страната ни е с три "челни" места в нова класация на Евростат - най-ниски доходи, най-слабо производство, най-ниски цени

преди 15 минути

image Баща ,или мъж е това недоразумение!?

от: milady

КЪДЕ ОСТАНАХА ГОЛЕМИТЕ ,ПРАЗНИ СЛАДКИ СЛОВА ...А..? Г/н ГЕОРГЕ СТОИМЕНОВ/ ЛОВЪРЕ С 100 ЛИЦА ?

преди 28 минути

image Бъдещето е причина за настоящето

от: hinki

 

преди 40 минути

image ?

от: dimitarf

? we connect to the world symbols ? engraved in us

преди около час

image Ядка

от: tae

Стрихнин в супата на душата утаен в ядката твърда

преди около час

image Княз михаил оболенский за григорий епископ български и “о первоначальной русской летописи” - 20

от: talasin

НѢсколько словъ о судьбахъ первоначальныхъ Русскихь ЛѢтописей и о сла...

преди около час

image Деница гаджева в мръсна хаванска история

от: josarian

 

преди около час

image Ръка във вода...

от: skotadix

Ръка във вода, няма следа, само вълна, вълна от ръка, тихо си отива, до камък заспива...

преди около час

image Триизмерният свят е дуален, защото съществува времето, като отправна точка.

от: ishchel

Триизмерният свят е дуален, защото съществува Времето, като отправна точка. А Времето не е нищо друго, освен мярната единица, с която ние хората, измерваме процесите на стареене на материята. И ги отразяваме в колективното и индивид

преди около 1 часа

image Наакани, но спокойни...

от: djani

 

преди около 1 часа

image Написано с искра...

от: jenyivanova

дали пък не си нестинар... попита ли си нозете...

преди около 1 часа




Гласувай:
27



1. freeoldmen - Това е положението, жената твърди, че не е виновна,
14.12.2013 01:44
склонен съм да вярвам, но фактът остава- помпаджиите се завръщат...
Ето и буйният огън, горящ първи- последните 5 постинга от общо 11 с "четения" над 1000! Също жена, най- вероятно също не знае как стават тези работи...
В същото време на блога й пише, че е прочетена от 3965 от началото...
цитирай
2. jenyivanova - ....
14.12.2013 07:38
няма и не искате да повярвате, щом смятате, че се налага да го има този пост...с молбата към живите...ще го напиша пак: блога ми е нов и аз нямам представа какви са процесите протичащи зад "завесата", още по-малко знам как се случват тези безумни прочитания. Знам, че са кухи. Знам, че съм и жена, както услужливо е посочено в предходния коментари за това имам вина...
Благодаря, прочетох обръщението и ще бъда милостива - ще закрия този акаунт...
човек би могъл да съществува и общува единствено в добронамерена среда, независимо дали се намира в реала или пък във виртуала. Знам, че каквото и да напиша ще бъде без значение за написалия този пост и кръга от четящите го...Ако имате модерация можете да не го допускате...
Бъдете здрава!
цитирай
3. tera - Абе я оставете жената на мира! :)
14.12.2013 09:32
Тя какво е виновна, че някой я е нарочил?
И на мен ми се случи, слава богу 1-2 пъти, но не на конкретен пост, а така - целокупно. Осъмнах рано сабале преди време с над 2 000 прочита за нема нищо, не бях писала от половин месец. То пък датата съвпадна с годишнина на блога ми - та даже пуснах благодарствен пост към "съдбата" по този случай. :)))

Какво толкова се е случило, преди като се помпаше тутанчо пък помпаше цялата тайфа около него, не подскачахте толкова, сега щото е жена- много сте сербез.
Пък аз съм сигурна, че жената не знае даже как да се напомпи, то не че аз знам, де... :)
А вие да не би да знаете как става шашмата?

цитирай
4. karaiany - Моето лично мнение е, че помпането е ...
14.12.2013 09:44
Моето лично мнение е, че помпането е злонамерено. Определено се цели създаване на злонамерено настроение срещу авторката която е "закована" на първа страница.
Това са долни манипулации, Ани. Толкова е прозрачно.
Тези неща са трудно доказуеми и отразяват в общи линии гнилостта на целия този блогов маскарад.
Определено има една група, която нямайки нещо съществено да каже е облекло нищото с пошлост.
Виждаш ги най- отпред! :(
цитирай
5. ishchel - Скъпи колега, Караяни,
14.12.2013 15:01
karaiany написа:
Моето лично мнение е, че помпането е злонамерено. Определено се цели създаване на злонамерено настроение срещу авторката която е "закована" на първа страница.
Това са долни манипулации, Ани. Толкова е прозрачно.
Тези неща са трудно доказуеми и отразяват в общи линии гнилостта на целия този блогов маскарад.
Определено има една група, която нямайки нещо съществено да каже е облекло нищото с пошлост.
Виждаш ги най- отпред! :(


За съжаление, вашето мнение съвпада напълно с моето.
Това личи и от шеговития тон на постинга , който е очевиден. Просто не беше необходимо да тичате по другите блогове, за да изказвате осъздителното си отношение без да вникнете в написаното. Що се отнася до далаверите, които има в този блог, не съм компетентна в конкретния слумчай. Съчувствам на авторката, за случващото се. Вероятно аз не съм достатъчно ясна в изказа си, но който усеща разбира.
С най- топли поздрави
цитирай
6. tit - Не профилът Жениииванова отказва хората да публикуват, ан...
14.12.2013 16:24
анонимен написа:
Как се поддържа тази версия за невинната овчица при подобна ситуация? Така се печелят приятели. Дано наистина е такава, но имам чувството, че накрая ще се окажа тя самата вълкът. Блогът е виждал какви ли не пиеси, но такава май все още не е изиграна. Графа поезия е вече изцяло нейна и тя май ще си продължи в същия дух, докато не откаже всеки да публикува там явно...

манталитетът женииванова го прави.:)
Това, с което този тип профили дразнят е затлачването на публикациите. Понеже им липсва блогова култура, те не могат да го разберат.
Като споменах "култура" ми дойде на ум, че тъкмо тя, културата се е отказала да влиза в този сайт!:))

Изчел,
Няма "помпиери", които да заслужават шеговито отношение. Тия имат извратено чувство за хумор и забавите им са убийствени за това място!
Като казваш "А", кажи и "Б"!:)
Вярно е, че няма много да те подкрепят...понеже все по-малко хора си губят времето в сайта, но запазваш достойнството си, което мисля, не е малко!

Ако някой блогуващ е айляк, със сигурност се забавлява да наблюдава как един човек подлудява блогбегето от няколко профила.:)
За жалост, го прави пошло, поради което досадата е гарантирана!
цитирай
7. ishchel - Точно така, смятам , че се налага
14.12.2013 18:17
jenyivanova няма и не искате да повярвате, щом смятате, че се налага да го има този пост...с молбата към живите...ще го напиша пак: блога ми е нов и аз нямам представа какви са процесите протичащи зад "завесата", още по-малко знам как се случват тези безумни прочитания. Знам, че са кухи. Знам, че съм и жена, както услужливо е посочено в предходния коментари за това имам вина...
Благодаря, прочетох обръщението и ще бъда милостива - ще закрия този акаунт...
човек би могъл да съществува и общува единствено в добронамерена среда, независимо дали се намира в реала или пък във виртуала. Знам, че каквото и да напиша ще бъде без значение за написалия този пост и кръга от четящите го...Ако имате модерация можете да не го допускате...
Бъдете здрава!

от доста време се налага да има такива постове. Моето лично отношени е към вас няма нищо общо с категоричното ми осъждане на явлени4то, помпане на постинги и съм го изразила много ясно в поста си. Вместо това вие предпочитате да обинявате в липса на обективност мен и кръга, от четящи, както го наричате. Както сама се убеждавате, кръга от четящи са хора - личности и позициите им не са съгласувни предварително, като на партийно събрание. Що се отнася до това дали сте жена или не - в блога има много мъже жени - също като вас - т.е. не сте единствена и не виждам това да ви дава някакви особени привилегии. Ако искате можете да си закриете блога - това е ваше право. Или да си откриете още няколко. Обръощението как сте го чела - не знам - явно усмивката за вас е повод за обида...Ако поне малко разбирахте от човешки взамоотношения, които както претендирате очаквате да са добронамерени в тази блогова среда, едва ли бихте реагирали по този начин - включително и когато си изтрихте коментара под моят пост, независимо, че моят беше напълно добронамерен. А добронамерената среда се създава с години, както биха могли да ви кажат дългогодишно практикуващите тук.
Самата аз рядко ползвам първа, но не смятам, че това е нормално.
цитирай
8. stela50 - Здравей, Ани ... в блога съм вече почти четири години...
14.12.2013 20:25
Много неща се случиха през това време, много стойностни хора вече ги няма -
едни заминаха, други потърсиха друго поле за изява, трети - за съжаление
напуснаха този свят... първите ми постинги нямаха коментари,
а всеки един прочит или глас ме радваше, никой не говореше за първа,
/разбрах го, когато започнаха атаките към поетичните ми опити/ ,
но имаше внимание, толерантност, разбиране, съпричастие, раждаха се
приятелства... това всеки, изминал този път тук може да го каже...
Не ме подминаха по-късно и така наречените напомпвания, които
изцяло обезсмислят работата в блога и създават редица проблеми.
Не зная как стоят точно нещата в този случай, с добри чувства съм чела
и коментирала при Жени Иванова, ще е жалко, ако има нещо нередно.
Но съм убедена, че наистина има нужда от такива постове, разбирам
написаното, шеговития тон, и го намирам за добронамерено, не само
защото познавам всеки твой постинг, но съм отдавна в твоя кръг четящи
и съм твой виртуален приятел...
Ако Жени е права и някой злонамерено помпа / не обичам тази дума/,
всичко ще си дойде на мястото. Все ще им омръзне...
Поздрав и приятна вечер !


цитирай
9. ishchel - неприятна история...
14.12.2013 22:33
[quote=freeoldmen] склонен съм да вярвам, но фактът остава- помпаджиите се завръщат...
Ето и буйният огън, горящ първи- последните 5 постинга от общо 11 с "четения" над 1000! Също жена, най- вероятно също не знае как стават тези работи...
В същото време на блога й пише, че е прочетена от 3965 от началото...


цитирай
10. samuraijack - тук е пълно с луди!:)
15.12.2013 04:46
bryunetsnakovalnia10 написа:
анонимен написа:
просто ф873е сложил отворен прозорец на страничката на блога и влизайки ти виждаш себе се. Друг потребител не може да те види, освен ако не е админ...



Почти е така. Но само почти.
Ще дам линк, от който ще се види, че за това говоря още преди повече от 6-8 месеца. [ още при Терца ]

Да не говорим какво се установи преди няма и две седмици, когато възстановявах ИЗТРИТИЯ "Лавър"

[За милейди: изтрит от мен - да не се кефнеш сега, че съм бил изтрит или както беше писала с БАН. Още не се е родил този, който ще го направи /сори, С/]

Думай, Фр.



bryunetsnakovalnia10 написа:
Спрете да си го вдявате!

Ще Ви дам пак на МилейдитУ!

Писах Ви вече - ТОВА Е ДЕТИНЩИНА!
НЯМА НИЩО СТРАШНО!

Събличайте си се и пъшкайте пред камерите колкото си искате - само аз Ви гледам и слушам!
ШЕГУВАМ СЕ, ЕЙ!
Някой да не се хване сега за това и помисли, че е истина.

Забавлявайте се в това блато, наречено "блог.бъг е", защото проумейте - за друго НЕ СТАВА!

От мен в тази ми последен [споменах го - да не ме обвините сега в многопрофилност] НИК макар и рядко ще го имате забавлението.

Поздрави на всички!

СПОКО! НЯМА НИЩО СТРАШНО! КОЛЕГАТА СЕ ЗАБАВЛЯВА!

.Ж.



bryunetsnakovalnia10 написа:
freeoldmen написа:
и благоволение между хората!!!
Р.Р. На nikita6864 пак й е паднала лепенката от камерата, отивам да гледам...:-))))))


За последно да сплаша [и то теб - хах] с Лавъра:
Никита му беше Френдка. Така, че внимавай.
ШЕГУВАМ СЕ ЕСТЕСТВЕНО.

Но пък си знай - всеки уважаващ се Хакер има лепенка на камерата.
Дори и тези, които твърдят, че нямат камера на лаптопа си. хах

End of communication!
The session is closed!

---------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/v/sJNPy_0LzK4





bryunetsnakovalnia10 написа:
freeoldmen написа:
Искаш ли да си изтриеш частта, която се отнася за Рей, преди да я е видял? Няма да те издам, обещавам...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Френд...
Няма нещо, което да не може да се види във Виртуала.

Но имам една молба към теб:
Днес тотално сложих край на някои неща, които започнах преди 5-6 месеца.
Моля те, не плаши хората с тоя Рей вече.
Достатъчно сами си рисуват разни НЕистини.

Аз УВАЖАВАМ всеки Колега, независимо от коя страна на Допирателната криволичи.
Самият аз съм криволичил и всеки Колега го е и ще го прави до определен момент.

Така, че Уважавам и този, и няколко още тук Колеги.
[Само не разбрах какво толкова Ви е привлякло в мен, че се интересувате от моята персона?! Признах вече: MG /който знае от какво е съкращението/ БЯХ! - Оставете ме вече - "стар" и "немощен" съм! хах ]

Но проумей. Няма вече Рей, а камо ли пък Лавър, а още по-малко пък MG.
[И понеже звучи двузначно и пак ще почнат едни рисунки... Да ПОЕМНАЙСТА, че никога не съм правил разни такива нещица спрямо БЛОГЪРИ, щото отдавна не ми е забавно.]
Има Брю/нет/ и вече САМО ЗАБАВЛЕНИЕ.
[ Една кака ме учи на Смирение - хах - за което й Благодаря байдуей! ]

ЗАБАВЛЯВАЙТЕ СЕ!

"За мен е много важно хората да си изкарват приятно, където и да са. На другото... просто не му виждам смисъла. Дано да успявам по-често да допринасям за приятЕни емоции."

.Ж.

ПС: Байдуей, Френд, Колегата много точно ти го е казал - не е на китайски - просто... помисли.



bryunetsnakovalnia10 написа:
freeoldmen написа:
и благоволение между хората!!!
Р.Р. На nikita6864 пак й е паднала лепенката от камерата, отивам да гледам...:-))))))


За последно да сплаша [и то теб - хах] с Лавъра:
Никита му беше Френдка. Така, че внимавай.
ШЕГУВАМ СЕ ЕСТЕСТВЕНО.

Но пък си знай - всеки уважаващ се Хакер има лепенка на камерата.
Дори и тези, които твърдят, че нямат камера на лаптопа си. хах

End of communication!
The session is closed!

---------------------------------------------------------

http://www.youtube.com/v/sJNPy_0LzK4


цитирай
11. ckarlet - Мисля, че Жени е от добронамерените ...
15.12.2013 17:46
Мисля, че Жени е от добронамерените хора и навярно няма никаква вина, Ани.
Може би отново става въпрос за хората, които знаят как да го направят и които може би я харесват...
цитирай
12. ishchel - Сещам се мисълта на Вонегът - Не е задължително да сте луд за да работите при нас, но все пак помага:)
15.12.2013 18:31
samuraijack написа:
bryunetsnakovalnia10 написа:
[quote=анонимен]просто ф873е сложил отворен прозорец на страничката на блога и влизайки ти виждаш себе се. Друг потребител не може да те види, освен ако не е админ...

Почти е така. Но само почти.
Ще дам линк, от който ще се види, че за това говоря още преди повече от 6-8 месеца. [ още при Терца ]

Да не говорим какво се установи преди няма и две седмици, когато възстановявах ИЗТРИТИЯ "Лавър"
[За милейди: изтрит от мен - да не се кефнеш сега, че съм бил изтрит или както беше писала с БАН. Още не се е родил този, който ще го направи /сори, С/]

Думай, Фр.

bryunetsnakovalnia10 написа:
Спрете да си го вдявате!
Ще Ви дам пак на МилейдитУ!
Писах Ви вече - ТОВА Е ДЕТИНЩИНА!
НЯМА НИЩО СТРАШНО!
Събличайте си се и пъшкайте пред камерите колкото си искате - само аз Ви гледам и слушам!
ШЕГУВАМ СЕ, ЕЙ!
Някой да не се хване сега за това и помисли, че е истина.
Забавлявайте се в това блато, наречено "блог.бъг е", защото проумейте - за друго НЕ СТАВА!
От мен в тази ми последен [споменах го - да не ме обвините сега в многопрофилност] НИК макар и рядко ще го имате забавлението.
Поздрави на всички!
СПОКО! НЯМА НИЩО СТРАШНО! КОЛЕГАТА СЕ ЗАБАВЛЯВА!
.Ж.

bryunetsnakovalnia10 написа:
freeoldmen написа:
и благоволение между хората!!!
Р.Р. На nikita6864 пак й е паднала лепенката от камерата, отивам да гледам...:-))))))


За последно да сплаша [и то теб - хах] с Лавъра:
Никита му беше Френдка. Така, че внимавай.
ШЕГУВАМ СЕ ЕСТЕСТВЕНО.
Но пък си знай - всеки уважаващ се Хакер има лепенка на камерата.
Дори и тези, които твърдят, че нямат камера на лаптопа си. хах
End of communication!
The session is closed
http://www.youtube.com/v/sJNPy_0LzK4

[quote=bryunetsnakovalnia10][quote=freeoldmen]Искаш ли да си изтриеш частта, която се отнася за Рей, преди да я е видял? Няма да те издам, обещавам...

цитирай
13. ishchel - не знам , Скарлет,
15.12.2013 19:18
ckarlet написа:
Мисля, че Жени е от добронамерените хора и навярно няма никаква вина, Ани.
Може би отново става въпрос за хората, които знаят как да го направят и които може би я харесват...

АМи да и изрлати цветя, а не да я тика на първа...
всеки е свободен да харесва каквото си иска , дори и да задава въпроси към нозете си - в очакване да му отговорят...както се казва - на вкус и на цвет , товаришчи нет. Ниско, ниско - та до високо, нали така?На мен лично от самото начало не ми е симпатична - изкуствено наложена от Куш. Мисля си, ако беше толкова стойностна, щеше сама да се наложи , без спускане с парашут. В крайна сметка всеки си има право на мнение...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ishchel
Категория: Поезия
Прочетен: 745762
Постинги: 255
Коментари: 2507
Гласове: 5404
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031