Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2013 02:29 - Paradise
Автор: ishchel Категория: Поезия   
Прочетен: 136 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.08.2013 02:30


 

Защо в живота е така -
Едно минава, друго пък приижда?
Заливат ни вълна подир вълна,
а края на Океана не се вижда?
И само най-умелите плувци
успяват да се задържат до края.
А със останалата – по-голяма част
Океанът вечно си играе?

 ***********************************************

И колко пъти спирах по средата.

И колко пъти не надигах глас.

И колко пъти „верните” приятели

ме изоставяха в надвиснала беда?!

И колко пъти викове сподавях!

И колко тонове преглъщах – все лъжи.

И колко тайни в себе си запазвах

на ближния ми да не загорчи.

И колко обич смаза в мен животът,

и колко вяра стъпкана горя,

и колко пъти с болка се отдръпвах,

и колко в тъмното самотно престоях.

И колко кълнове порастваща надежда

се смачкваха от сивия ми ден

И колко подлости на светло се подреждаха

и колко драми тлееха безропотно у мен.

И колко хляб и сирене нагарчащо

изядох  без дори да чувствам своя глад.

И колко пъти в светло се прераждах…

И колко пъти в пъклото горях…

И колко пъти секваха мечтите ми,

до нуждата насъщна, за коричка хляб.

И колко пъти гаснеха звездите ми

в объркания от тревоги свят.

И колко исках всички да сме радостни

да се разбираме, да носим топлина

И как безпаметно сърцето си раздавах

за да направя ужким по - добър света.

И колко грешки виждах неизправени

но мъдро трябваше да премълча.

И болките се трупаха оставени

в душата да разриват пепелта.

И обичта ми - светла и недообичана

смених със  дълг да нося  - жив товар,

а песента ми звънката, пречистена,

заглъхна под житейския самар.

Не знам дали съм крива или права,

не зная  даже имам ли вина

Аз болката си вече съм израснала  /надявам се/

И знам, че ще живея в светлина.

 

 

Просто бях длъжна. А когато в себе си чувстваш дълга, си длъжен да го последваш. Щом съм минала от там, значи не е имало  друг път.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ishchel
Категория: Поезия
Прочетен: 745759
Постинги: 255
Коментари: 2507
Гласове: 5404
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031