Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2013 16:42 - Весели зодии
Автор: ishchel Категория: Поезия   
Прочетен: 3541 Коментари: 18 Гласове:
17

Последна промяна: 13.01.2013 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Трудно започна тази година...с липса на много неша...но имам други ..., а също чувството за хумор - дано не изчезне...Благодаря на всички за топлите пожелания и добрите думи за Новата Година!
Овен
На Черния Овен рогата

достигат чак до небесата

От Black Ram  уискито си пие

гнева си огнен да прикрие.

Във любовта е деспотичен

най-силно себе си обича.

От няма нищо все се пали,

в душата му горят пожари

Която съумее да го укроти

със миг спокойствие ще я дари.

/Добре да си помисли, дали си заслужава,

че после всичко почва отначало…/

 

Телец

На Телеца красотата

няма равна по Земята…

Само, моля, за пари,

ти недей му говори.

Той е виден гастроном

и обича своя дом.

В любовта се пали бавно,

затова пък  люби славно

 

Близнаци

А с Близнаците  - внимавай!

Двама са, не се надявай

да ги укротиш двамина

Лекоможе да са трима!

Плюс е туйдори отличен  /6/-

всеки ден си с мъж различен!

Минусът във тази ситуация

че живееш с цяла корпорация!

/Или делегация, асоциация, кооперация…

според сферата на заетост…/

 

Рак

Ракът все с недоумение

търси вечното спасение

във дълбоките води

Ха, иди стигни го ти!...

Трудно с него се общува.

Все мърмори и мъдрува…

Крачка, две, една встрани -

тъй тангото той върти…

/Най-добрите танцьори са раци…да им се неначудиш…/

 

Лъв

Лъвчо е приятел стар!

Нищо, че се води Цар,

винаги великодушно

първо мачка, после гушка

Вънка е аристократ -

в къщи е като котак

папка, мърка и си дреме

и от нищо не му дреме

/Съвсем по царски…/

 

Дева

Девичката е чевръста

не обича тя през пръсти

да претупва нещицата

Вещ/а/ица е в занаята!

Ала яхне ли метлата

хващай бързо към гората

Щом гневът и попремине,

връщай се , набрал малини

/ Може и къпини, дренки, боровинки и прочие екологично чисти
и
здравословни плодчета, билки и т.н.т. , може и диви цветя…/

 *



Тагове:   зодии,   весели,   поезия,   Ани,   матова,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brym4ence87 - Хареса ми! ;-))
13.01.2013 18:16

Други няма ли?
цитирай
2. sparotok - !
13.01.2013 22:11
Супер са характеристиките...и най-вече верни!:)
цитирай
3. faktifakti - А останалите кога?
14.01.2013 08:07
Не съм си прочела моята.
цитирай
4. didoignatov - Много точни попадения, Ани :)))
14.01.2013 11:21
Разби ме :)
Аз съм "близнаци" и по - точно описание не бях чел...
Свалям шапка с дълбок поклон!
цитирай
5. karaiany - Нали съм си лъвче - харесах се ! :)...
14.01.2013 11:43
Нали съм си лъвче - харесах се ! :)))
Пусти раци . Цял живот ги изучавам и още не съм ги изучил : една напред , три назад - тAнго д'аморе ! :)))
Девичката е осебена : дай и магии да прави ...ама предимно от белите...:)
Телето си го бива ! Хареса ми ! :)))
За Овните не ми думай ! :)))
За Близнаците само знам , че се предават по наследство...за добро или за зло...:)))
цитирай
6. jabalka - Привет Ани! Чудничко си ме завързала за цяла ...
14.01.2013 12:33
корпорация, когато сме само две е добре иначе е удивителен многоглас...и всеки иска да бъде първи - аз всъщност съм късогледа и пеех в хора...- :))
цитирай
7. ishchel - Има, има
14.01.2013 14:29
brym4ence87 написа:

Други няма ли?

ето ги...http://ishchel.blog.bg/poezia/2013/01/14/veseli-zodii-.1042076
цитирай
8. ishchel - Ето ги,http://ishchel.blog.bg/poezia/2013/01/14/veseli-zodii-.1042076
14.01.2013 14:31
faktifakti написа:
Не съм си прочела моята.

не се събраха на едно място..и реших да ги пусна на два пъти.
цитирай
9. ishchel - Благодаря ти:)
14.01.2013 14:32
sparotok написа:
Супер са характеристиките...и най-вече верни!:)

Радвам се, че съм успяла да предам част от тях поетично!
цитирай
10. ishchel - Благодаря ти Дидо,
14.01.2013 14:43
didoignatov написа:
Разби ме :)
Аз съм "близнаци" и по - точно описание не бях чел...
Свалям шапка с дълбок поклон!

...с искрена благодарност...защото
отдавна не бях срещала мъж да свали шапка...този толкова естествен акт на уважение към жената ...оставащ неразбираем за голяма част от съвремието ни....за жалост!

цитирай
11. ishchel - От големите котки :):):)
14.01.2013 14:53
karaiany написа:
Нали съм си лъвче - харесах се ! :)))
Пусти раци . Цял живот ги изучавам и още не съм ги изучил : една напред , три назад - тAнго д'аморе ! :)))
Девичката е осебена : дай и магии да прави ...ама предимно от белите...:)
Телето си го бива ! Хареса ми ! :)))
За Овните не ми думай ! :)))
За Близнаците само знам , че се предават по наследство...за добро или за зло...:)))

Аз си имам един овен ...затова няма да говоря....!:
цитирай
12. ishchel - Явно, голяма блъсканица настава...:)
14.01.2013 15:10
jabalka написа:
корпорация, когато сме само две е добре иначе е удивителен многоглас...и всеки иска да бъде първи - аз всъщност съм късогледа и пеех в хора...- :))

Поздрав с едно любимо хорово изпълнение:) http://www.youtube.com/watch?v=9_irFKSMr58
цитирай
13. henzelski - Близнаците
14.01.2013 15:55
сме си Близнаци!
Единият се смее,
другият плаче.
Единият с малко
се насища,
другият с много
от глад приритва.
Кастор води,
Полукс го следва,
после обратно
с една надежда,
че ще са заедно,
но не проглеждат
как всеки за себе си
мисли, въздиша
и на другия
сълзите брише...
цитирай
14. ishchel - . henzelski - Близнаците
14.01.2013 16:25
Привет, Хензел!
Добра самооценка - с така типичното за близнаците чувство за хумор....
Ето още малко от мен...
Близнаците, близнаците
и рибите, и раците
компания ли са добра
за вироглавата коза ?:)
цитирай
15. etyna - Даа!
14.01.2013 18:20
Ето ме тук-типична Дева!
Забавно!
цитирай
16. mariniki - чудесни са...
14.01.2013 19:21
и толкова истини казваш с прекрасно
чувство на хумор... бъди щастлива, Ани..
цитирай
17. ishchel - :) Имам си ги няколко около мен...
14.01.2013 22:27
etyna написа:
Ето ме тук-типична Дева!
Забавно!

Забавлявай се:)
цитирай
18. ishchel - Благодаря, Маги,
14.01.2013 22:33
mariniki написа:
и толкова истини казваш с прекрасно
чувство на хумор... бъди щастлива, Ани..

и за това пожелание... ще ми се да се превърне в истина:)
А тя - истината понякога не може да бъде приета по друг начин освен със смях...по добре със смях, отколкото с яд, нали?О, как ми липсва някой , с който да се смея...защото ...."приятели са не тези, които ти бършат сълзите, а тези, които не те карат да плачеш..."Аз бих добавила - карат те да се усмихваш...
Топли прегръдки, за теб, Маги!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ishchel
Категория: Поезия
Прочетен: 748867
Постинги: 255
Коментари: 2507
Гласове: 5404
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930